مراکز و واحدها
جشنواره نشریات دانشجویی دوازدهمین دورره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور
معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت نام جشنواره دانشجویی نشریات کشور از 15 آبان ماه خبر داد و افزود:دانشجویان تا 15 دی ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه:Efarhangi.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام نمایند.

دکتر امینی یکی از عرصه های مهم حضور و مشارکت دانشجویان را، حوزه نشریات دانشجویی دانست و افزود: امروزه نشریات دانشجویی به عنوان گزینه و ابزاری قدرتمند و یک گروه مرجع در جامعه دانشگاهی و یک از ارکان اساسی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان و عامل مهمی در بسط فرهنگ گفت گو و ایجاد فضای نقد، آگاهی بخشی، اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و طرح و بحث موضوعات مختلف در دانشگاه ها هستند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و معرفی استعدادهای درخشان در حوزه رسانه و نشریات دانشجویی و ایجاد پلی ارتباطی میان رسانه های سراسری و نشریات دانشجویی برای ورود تخصصی تر این استعدادها به نظام رسانه ای کشور، همچنین ترویج روزنامه نگاری و آشنایی دانشجویان با این شیوه جهت ارائه محتواهای مناسب با راهکار درباره مسائل کشور، ایجاد فضایی جهت رقابت و محک خوردن آثار فعالان نشریات دانشجویی و شکل گیری گفتگو و تعامل میان آنها و ارتقای کمی و کیفی نشریات و رسانه های دانشجویی و تلاش برای توسعه روحیه مطالبه گری دانشجویان با نقد آزادنه و منصفانه در نشریات دانشجویی عنوان کرد.

گفتنی است، یازدهمین جشنواره نشریات دانشگاه پیام نور به میزبانی  استان ایلام در اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و دانشجویان متقاضی می توانند تا 15 دی ماه با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس : Efarhangi.pnu.ac.ir : با شماره دانشجویی و کد ملی ثبت نام نموده و نسبت به بارگذاری و ارسال آثار اقدام نمایند و در صورت داشتن هر گونه سئوال به امور فرهنگی مراکز و واحد محل تحصیل مراجعه نمایند.

شرایط و زمان بندی جشنواره :
1-    تمامی نشریات باید از کمیته ناظر بر نشریات سازمان مرکزی مجوز اخذ نموده و در سامانه مدیریت نشریات دانشگاهی وزارت علوم به آدرس journals.dmsrt.ir بارگذاری شده باشند.

2-    دانشجویان می توانند جهت ثبت آثار و اطلاع از شرایط و نحوه ارسال آثار به سامانه نشریات دانشجویی به نشانی http://efarhangi.pnu.ac.ir  مراجعه نمایند.

3-    نشریاتی که از بازه زمانی 30 بهمن 1400 لغایت 15 دی 1401 منتشر شده باشند می توانند در جشنواره شرکت کنند.

4-    دانشجویان فارغ التحصیل اگر در بازه زمانی ذکر شده نشریه داشته باشند می توانند در جشنواره شرکت کنند.

5-    مهلت ارسال و ثبت آثار در سامانه تا 15 دی ماه 1401 می باشد.


دستورالعمل اجرایی دوازدهمین جشنواره نشریات سراسر کشور-جهت دریافت کلیک نمایید
فايل هاي مربوطه :
دستورالعمل دوازدهمين جشنوار.pdf1.03 MB
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر