اخبار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی دکتر منظم اسماعیل پور رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در پیامی بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت دکتر منظم اسماعیل پور رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در پیامی بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت متن این پیام بدین شرح است :
مقام معظم رهبری : روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص‌کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود باشند.
 اطلاع یابی ،اطلاع رسانی و طرح دیدگاههای مختلف در حوزه علم،پژوهش و فناوری و همچنین معرفی دستاوردهای دانشگاه ،مرهون تلاش های ارزشمند کارگزارانی است که با تدبیر و امید و روشنگری جامعه نقش آفرینی میکنند.
لا زم میدانم ضمن تبریک بیست و هفتم اردیبهشت ماه ،روز روابط عمومی و ارتباطات از حضور فعال و تحسین   برانگیز تان در روابط عمومی دانشگاه پیام نور که حاصل آن توسعه و تقویت آموزش عالی است ،تقدیر و تشکر نمایم .
امید است، همواره پشتیبان و پشتوانه ای در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه باشید و کماکان با ارتباط موثر در سامان دادن امور روابط  عمومی  نقش آفرین و اثر بخش باشید.
دکتر علی منظم اسماعیل پور
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی

 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر