اخبار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی دکتر منظم اسماعیل پور در پیامی فرا رسیدن 12 اردیبهشت سالروز گرامیداشت مقام معلم را به تمامی معلمان و اساتید دانشگاه پیام نور خراسان رضوی تبریک گفت. دکتر منظم اسماعیل پور در پیامی فرا رسیدن 12 اردیبهشت سالروز گرامیداشت مقام معلم را به تمامی معلمان و اساتید دانشگاه پیام نور خراسان رضوی تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
معلّمی نماد شکوه واخلاص انسان‌های پاک‌باخته‌ای است که در طول تاریخ، در عرصۀ تعلیم و تربیت، زیباترین نشانه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند و نقش محوری و اساسی معلّمین و اساتید در تربیت نسل جوان و افزایش دانش و فرهنگ در جامعه، بر کسی پوشیده نیست و باید در نظر داشت که پاسداشت مقام آنان، پاسداشت جامعه است.
دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت فیلسوف و استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، زیباترین جلوه‌های ایثار و تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته‌اند.
اینجانب سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز گرامیداشت مقام شامخ معلم را فرصت مغتنمی دانسته تا به همۀ استادان، معلمان و تلاشگران عرصه علم و دانش به ویژه اساتید دانشگاه پیام نور خراسان رضوی که در مسیر تحقق اهداف و برنامههای کلان علمی و آموزشی کشور قدم بر میدارند، تبریک و تهنیت عرض نمایم. امیدوارم به لطف خداوند متعال در ارتقای علمی و آموزشی دانشگاه و در تمام مراحل زندگی موفق باشند.
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر