اخبار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نشست هم اندیشی دکتر منظم رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی، حجت الاسلام جباریان رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، معاونین، اعضای هیئت رئیسه،اساتید و کارکنان با حضور دکتر عظیمی راد نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در سالن شورای ساختمان شهدای هسته ای دانشگاه پیام نور مرکز مشهد برگزار شد. نشست هم اندیشی دکتر منظم رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی، حجت الاسلام جباریان رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، معاونین، اعضای هیئت رئیسه،اساتید و کارکنان با حضور دکتر عظیمی راد نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در سالن شورای ساختمان شهدای هسته ای دانشگاه پیام نور مرکز مشهد برگزار شد.

🔹در ابتدای این نشست، دکتر منظم در خصوص مطالبات دو طرفه دانشگاهیان از مجلس و همچنین مجلس از دانشگاهیان  نکاتی را بیان کرد و گفت دانشگاه پیام نور دانشگاهی تمدن ساز مبتنی بر خرد جمعی و حکمت می باشد همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور افرادی توانمند هستند که این موضوع جز رسالت دانشگاه می باشد وی همچنین افزود : دانشگاه پیام نور دانشگاهی خانواده محور می باشد که همه اعضای خانواده میتوانند در این دانشگاه تحصیل کنند و کار کردن و خانه دار بودن مانعی برای تحصیل در دانشگاه نمی باشد.

🔹در ادامه تعدادی از نمایندگان اساتید و  کارکنان، ضمن بیان چالش ها و مشکلات پیش رو، مطالبات خود را از نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کردند.

در ادامه  این نشست، نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن معرفی و بیان رزومه خود مطالبات دانشگاهیان دانشگاه پیام نور خراسان رضوی را به حق دانست ، و برنامه ها و راهکارهای لازم برای پیگیری این مطالبات از طریق مجلس شورای اسلامی را ارائه کرد.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر