اخبار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی دکتر مولودیان رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با صدور پیامی ضمن بزرگداشت قیام پانزده خرداد سالروز عروج ملکوتی امام خمینی ره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را تسلیت گفت.

دکتر مولودیان رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی  با صدور پیامی ضمن بزرگداشت قیام پانزده خرداد سالروز عروج ملکوتی امام خمینی ره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد یادآور حماسه ای جاویدان و سرآغاز نهضتی است که به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت و سپس به صورت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور عزیزمان شکوفا گردید.
رهبر انقلاب اسلامی ایران یکی از تاثیرگذارترین اشخاص قرن اخیر و الگوی خیلی از آزادیخواهان و انقلابیون سراسر دنیا بود.
در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی ، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی(ره) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می‌نماید.
مقام معظم رهبری فرمودند :«امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است» و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه او زنده خواهد ماند. لذا بر همه آحاد جامعه و از جمله دانشگاهیان فرض واجب است اندیشه امام راحل را سرلوحه کار خود قرار داده و با همدلی در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و شکوفایی کشور عزیزمان تلاش نمایند
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام 15 خرداد را تسلیت عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.


دکتر هادی مولودیان 
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر