اخبار




به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با دکتر نژادعلی و جمعی از اعضای هیات علمی دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور:نشست صمیمی با حضور دکتر نژادعلی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و جمعی از اعضای هیات علمی با حجه الاسلام والمسلمین دکتر بحرینی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه پیام نور مرکز مشهد برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر نژادعلی ضمن خیر مقدم با اشاره به برخی ویژگی های دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور علی رغم گستردگی در سطح استان و برخورداری از ۳۰ مرکز و واحد با حفظ کیفیت آموزشی خود توانسته است به دلیل بافت رسالت خود، به عنوان یک نهاد آموزشی فرهنگی فعالیت نماید و در اکثر بررسی های صورت گرفته در بین مجتمع های آموزشی عالی استان دارای شاخص های فرهنگی وآموزشی است.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ضمن معرفی مزایای دانشگاه پیام نور افزود: با توجه به اینکه در برخی شهرستانها تنها مجتمع آموزشی موجود، دانشگاه پیام نور است این دانشگاه با دریافت کمترین شهریه دانشگاهی، در کنار بسترها و تسهیلات متعدد مالی توانسته است، دسترسی به آموزش باکیفیت را برای تمامی شهروندان استان تسهیل نماید. وی در خصوص بحث آمایش نیز افزود: مقصود از آمایش تعطیلی یک مرکز دانشگاهی نیست بلکه هدف متناسب سازی نیاز منطقه و آموزش است و در مرکزی که صرفا دانشگاه پیام نور وجود دارد بدون شک اقدام ما تقویت این مجموعه دانشگاهی در سطح شهرستان خواهد بود.

دکتر بحرینی نیز ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته افزود:  دانشگاه پیام نور امروز به عنوان یک مجموعه آموزشی قوی در سطح کشور فعالیت می کند. وی با اشاره با برگزاری مطلوب آزمون های پایان ترم دانشگاه پیام نور افزود: با توجه به تجربه خوب دانشگاه در برگزاری سراسری ازمون ها نظر من این است که در دوره لیسانس بهتر است سایر دانشگاهها نیز امتحانات پایان ترم را شبیه دانشگاه پیام نور برگزار نمایند.

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دانشگاه پیام نور نیز گفت: کمیسیون مشترک خدمات کشوری را تشکیل داده ایم و تبدیل نیروهای قرار دادی در کمیسیون اجتماعی نیز مورد تصویب قرارگرفت که انشالله با طرح و کسب آرای لازم در صحن علنی مجلس  مشکل نیروهای قراردادی دانشگاه نیز حل خواهد شد.

دکتر بحرینی با تقدیر از نگاه ریاست استان در خصوص تقویت و متناسب سازی مراکز و واحدها نیز افزود: نگاه مثبت رئیس استان و اهتمام ویژه در بحث تقویت و آمایش با لحاظ نکات جمعیتی و محوریت دانشگاه پیام نور در برخی شهرستانها قابل تحسین است.

در پایان دکتر بحرینی از ساختمان فرهنگی ؛محل ثبت نام  نو دانشجویان؛ خیمه شهید سید حسین علم الهدی در مرکزمشهد بازدید به عمل آورد .

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر