اخبار
دکتر زمانی ریاست عالیه دانشگاه پیام نور کشور: گیاهان دارویی، طب سنتی و کشاورزی از عمده توانمندی های ایران است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، کنفرانس بین المللی علوم کشاورزی، گیاهان دارویی و طب سنتی با قرائت پیام دکتر زمانی ریاست عالیه دانشگاه پیام نور کشور در مشهد اغاز بکار کرد.

در این پیام که توسط دکتر محمدعلی داوریار ریاست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و رییس همایش قرائت شد آمده است: در عصر حاضر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی باید با جدیت به دنبال پژوهش های کاربردی و هدفمند باشند تا نتایج این پژوهش ها بتوانند گره از مشکلات صنعت و جامعه بگشاید.

بدون شک  همایش های علمی و پژوهشی محلی است برای تبادل اندیشه  و هم اندیشی متخصصان امر و بدیهی است اگر شرایط جهت ظهور استعدادها و بیان ایده های نو در کنار برگزاری همایش ایجاد گردد، شاهد بروز نوآوری ها در عرصه علم و فناوری خواهیم بود.

مبحث گیاهان دارویی، طب سنتی و کشاورزی از عمده توانمندی های کشور عزیزمان ایران است و اگر بدرستی ظرفیت های میهنمان را در این حوزه شناسایی کنیم و محققان بر آنها تمرکز کنند می توانند در ارائه  روش های نوین و معرفی ان به دنیا گام های ارزنده ای بردارند.

دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور با برگزاری این همایش سعی نموده است تا نقش خود را در این عرصه ایفا نماید و ضمن شناسایی استعدادها، زمینه برای سرمایه گزاری در ایده های نو را فراهم نماید.

اینجانب برخود لازم می دانم از کلیه همکاران عزیز دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و همه کسانیکه در برگزاری هرچه بهتر این همایش تلاش نموده اند تقدیر و تشکر نمایم و آرزو دارم که همایش مزبور نتایج خوبی برای کشورمان به ارمغان آورد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر