اخبار
دکتر داوریار رئیس کنفرانس بین المللی علوم کشاورزی، گیاهان دارویی و طب سنتی: افتتاح فن بازار گیاهان دارویی شرق کشور نمونه عملی پیاده سازی اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همایش بین المللی علوم کشاورزی، گیاهان دارویی و طب سنتی به همت دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در مشهد با حضور 400 نفر از پژوهشگران، اساتید، پزشکان، داروسازان و مهندسان کشاورزی از سراسر کشور برگزار شد.

 دکتر محمدعلی داوریار ،رئیس همایش بین المللی علوم کشاورزی، گیاهان دارویی و طب سنتی در این مراسم گفت: دغدغه اصلی در برگزاری این نشست بازگشت به فرهنگ مصرف منابع طبیعی و توجه به مساله آب است.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی افزود: امیدواریم بتوانیم پیگیری سیاست رشد تولید محصولات گیاهی و دارویی را در جامعه اجرا کنیم.

وی گفت: 570 مقاله به دبیرخانه همایش ارائه و از این تعداد 380 مقاله پذیرش شد که به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می شوند همچنین 660 نفر برای شرکت در این همایش ثبت نام کردند که 230 نفر آنان را پزشکان و داروسازان تشکیل می دهند.

عضو شورای پیام نور کشور از حمایت علمی 23 دانشگاه، موسسه علمی و حضور 10 مجله علمی در این همایش خبر و ادامه داد: برپایی این همایش علمی به همت دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و شرکت سپاد انجام شده که افتتاح مرکز مبادلات بین المللی گیاهان دارویی که شاهد آن بودیم نشانگر همکاری صنعت و دانشگاه در پیاده سازی عملی کارافرینی در حوزه اقتصاد مقاومتی است.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر