اخبار
در نشست صمیمی ریاست استان و مدیرعامل پالایشگاه شهید هاشمی نژاد مطرح شد: تفاهم نامه همکاری علمی در راستای درآمدزایی و ارزش آفرینی علمی

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مهندس منبتی مدیرعامل پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس در دیدار با ریاست دانشگاه پیام نور استان و هیات همراه افزود: برای دانشگاهیان توانمند دانشگاه پیام نور فرش قرمز پهن کرده ایم.

وی افزود: جهت حضور اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان خلاق دانشگاه پیام نور فضای فیزیکی، تجهیزات و امکانات ازمایشگاهی، اینترنت، ایاب و ذهاب کاملا آماده سازی شده است و این ظرفیت وجود دارد تا شاهد همکاری های بیشتر علمی فی مابین صنعت و دانشگاه باشیم.

دکتر محمد علی داوریار رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نیز افزود:دانشگاه پیام نور خراسان رضوی به عنوان دانشگاه پیشرو استان در سال 96، جزو 3 استان اول در بین تمامی مراکز استانی بوده است که اقدام به راه اندازی مرکز رشد و فناوری نموده است.

وی افزود: بالغ بر 15 میلیارد ریال تجهیزات منحصربفرد آزمایشگاهی صرفا در مرکز مشهد مستقر است که قطعا اساتید و دانشجویان سرامد دانشگاه پیام نور می توانند با حضور در این مجموعه صنعتی، موثر و ارزش آفرین باشند.

شایان ذکر است با موافقت طرفین مقرر شد پیش نویس تفاهم نامه همکاری علمی پژوهشی تنظیم و به زودی منعقد شود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر