اخبار

با حضور مسئولین ستادی و مرکز مشهد پلاک افتخار بر سر در خانه شهید مدافع حرم «محمد اسدی» دانشجوی مرکز مشهد نصب شد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: در راستای پاسداشت جایگاه ایثار و شهادت و گرامی‌داشت این شهید مدافع حرم وبه همت  شهرداری منطقه و شورای محله کوثر مشهد ،  مکان زندگی شهید مدافع حرم  محمداسدی ، پلاکی نمادین بر سردرب  منزل پدری ایشان ، نصب گردید.

 این مراسم،که با حضور حجه الاسلام و المسلمین جباریان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و سرکار خانم دکتر ضیائی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مشهد و دیگر مدیران استانی و مرکز مشهد برگزار شد.    سرهنگ «مظفری» عضو شورای اجتماعی محله کوثر نیز از مرام و منش  شهید اسدی سخن گفت: محمد، دانشجوی دانشگاه پیام نور بود و من گوشه ای از فعالیت‌هایش را می دیدم. به نظرم او فعال‌ترین دانشجوی فرهنگی و سیاسی بود که دیده بودم، علاوه بر آن مسئولیت علمی حوزه هوا و فضای دانشگاه را هم بر عهده داشت و رتبه ممتاز کشور در زمینه فعالیت های علمی را هم کسب کرد. او ادامه داد: جالب است که محمد، لپ تاپش را فروخت تا بتواند به سوریه برود و مدافع حرم شود؛ این رفتار و منش او دیگر جوانان محله را هم متاثر کرد و گردانی از بسیجیان به دنبال او راهی سوریه شدند. در ادامه «حسین فرهادیان» شهردار منطقه ۹  مشهد نیز ماندگاری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دغدغه های مدیریت شهری دانست.

شایان ذکر است شهید مدافع حرم محمد اسدی متولد 1364 و دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه پیام نور مرکز مشهد بود که با حضور در مناطق عملیاتی سوریه و عراق و دفاع از حرم اهل بیت ، در اول رمضان 1437 هجری قمری مصادف با خردادماه 1395 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر