اخبار
در گردهمایی مدیران فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی: دکتر امین ناجی: دانشگاه پیام نور، دانشگاه پهنه گستر ارزشی فرهنگی است.

 نشست مدیران فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با حضور دکتر امین ناجی، معاون فرهنگی دانشجویی، دکتر محمدی مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه برگزار شد.

دکتر امین ناجی در این نشست افزود: دانشگاه پیام نور با اقدامات ارزش آفرین خود امروز به عنوان نماد دانشگاه پهنه گستر ارزشی فرهنگی تبدیل شده است. وی افزود: این میراث گرانبها که امروز در اختیار ماست را باید قدر بدانیم و با رفع نواقص تحویل آیندگان دهیم.

معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه پیام نور افزود: باید برای دانشجو، اساتید و کارکنان دارای برنامه باشیم و باید همواره این سوال کلیدی را مطرح کنیم که ایا وظیفه ما صرفا تربیت نیروی انسانی است؟ یا اینکه پر کردن خلاهای فرهنگی و ارزشی را نیز در بر دارد.

وی در خصوص اثرگذاری فعالیت های فرهنگی نیز افزود: صرف انجام فعالیت فرهنگی به خودی خود اثر گذار نیست و هر فعالیت فرهنگی باید یک مشکل ما را رفع کند و برای این امر رویکرد نوآورانه، علمی و هم افزا در جزء جزء فعالیت های فرهنگی باید جاری و ساری باشد.

دکتر محمد علی داوریار رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نیز در ابتدای این نشست افزود: دانشگاه پیام نور امروز در هر شهر و شهرستان به عنوان پرچمدار علم و فرهنگ خدمت رسانی می کند و افتخار می کنیم که در هر رقابت علمی، فرهنگی و آموزشی هر جا دانشجو و یا فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور حضور دارد، کسب افتخار و عنوان می کنند.





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر