اخبار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی دیدار سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه، جت‌الاسلام والمسلمین صادقی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز مشهد با دکتر مولودیان سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در روز سه شنبه 8 اذر 1401دیدار کرد.

در ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی به بیان تاریخچه حوزه‌ علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز مشهد پرداخت. وی اعلام داشت دین پژوهان و فارغ‌التحصیلان این مجموعه در سطح مدیران استانی بکارگیری شده اند.
در ادامه صالح صفایی مدیر اجرایی مرکز به ارائه گزارشی مبسوط از فعالیت های این حوزه پرداخت و در خصوص دین‌پژوهان، فارغ‌التحصیلان و اهم فعالیت‌های دانش‌آموختگان این مرکز در سه بخش تربیت مربی و اعزام به نواحی هفت گانه آموزش و پرورش، بخش مادرانه و کارآفرینی با هماهنگی مهندس موسوی مسئول مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه توضیحات مختصری را ارائه نمود.
در انتها دکتر مولودیان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و ارائه گزارش، مساعدت خود را در پشتیبانی از عرصه‌های معنوی و آموزشی این نهاد ارزشمند و اثرگذار با ارائه پیشنهاد‌های ارزنده مبذول داشت.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر