اخبار

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در جمع دانشجویان و اساتید بسیجی گفت: کارگروهی از دانشجویان نخبه پیام نور خراسان رضوی در تمام حوزه های علمی، فرهنگی، ورزشی،آموزشی و پژوهشی به عنوان مشاور در کنار ما حضور خواهند داشت به مناسبت هفته بسیج، جلسه بسیج دانشجویی و بسیج اساتید با حضور سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی برگزار شد .
در این جلسه که با حضوررییس دانشگاه، اعضای بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و برخی از مدیران ستادی تشکیل شد ابتدا آقای گشتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد ضمن گرامیداشت هفته بسیج از زحمات دانشجویان بسیجی تشکر کرد و درخصوص اقدامات انجام شده گزارشی را ارائه نمودند. در ادامه برخی از دانشجویان نقطه نظر های خود را ارائه کردند
خانم دکتر امینی جانشین مسئول بسیج اساتید نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج حضور پرسنل بسیجی در دانشگاه را موجب خیر و برکت دانست. ایشان در خصوص ویژگی های بسیجی مواردی را بیان نمود .
حجه الاسلام والمسلمین جباریان مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نیز ضمن تبریک روز بسیج افزود :  اگر مایک کارمند بسیجی خوب داشته باشیم که به فکر کار برای خدا باشد و هرکاری را با کیفیت انجام دهد همواره در پیشرفت و ثواب کارهای نیکی که اتفاق می افتد شریک است. بنابراین حُسن اینگونه کارکردن اینست که روی بقیه افراد نیز انگیزه و تاثیر مثبت خواهد داشت.
در ادامه دکتر مولودیان افزود: بسیج شجره طیبه استمن افتخارم این است که از دوران نوجوانی بسیجی بوده ام و امیدوارم این روحیه در همه ما وجود داشته باشد .
سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت:عرصه کار بسیجی تنها کار نظامی و سیاسی نیست هر کجا خلل و خلا وجود داشته باشد بسیجی وارد میدان میشود همانطور که دیدیم در زمان کرونا، بهداشت، درمان، محرومیت زدایی،سازندگی و همچنین دفاع از امنیت و حریم کشور بسیج در عرصه حضور داشت.
دکر مولودیان همچنین افزود: به زودی کارگروهی از دانشجویان نخبه خراسان رضوی در تمام حوزه های علمی، فرهنگی، ورزشی،آموزشی و پژوهشی به عنوان مشاور در کنار ما خواهند بود .


 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر