اخبار
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور خبر داد: زمان و جزئیات ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر زمان و جزئیات ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر نوبت 22 ام دانشگاه پیام نور از 10 لغایت 16 شهریورماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت نام غیرحضوری اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی، محسن حیدری افزود: پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می‌گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
 وی یادآور شد: پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک شامل؛ تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)،عکس رنگی با زمینه روشن ،مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)،تصویر مدرک کارشناسی (برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز ارائه شود) و گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری کنند.
مدیرکل روابط عمومی  تاریخ ثبت نام حضوری را از 12 لغایت 16 شهریورماه اعلام کرد و افزود: دانشجو پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کند.
وی همچنین تاریخ درخواست مهمانی دانشجویان را از 12 لغایت 16 شهریورماه و زمان انتخاب واحد را از 12 لغایت 19 شهریورماه سال جاری اعلام کرد.
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر