اخبار

در حاشیه دیدارها رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی از مرکز کاشمر و واحد بردسکن دیدار کرد به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور: دکتر نژادعلی و آقای حبیبی مدیر حراست استان طی دیداری از مرکز کاشمر ضمن حضور در دانشگاه, از زحمات و تلاشهای اعضای هیات علمی و پرسنل اداری مرکز در برگزاری کلاسها و امتحانات الکترونیکی, و همچنین اطلاع رسانی مناسب قابلیتهای دانشگاه جهت ثبت نام دانشجویان جدید تشکر و قدردانی نمود. وی در دیدار با مسوولین واحدهای مرکز بر توسعه دوره های آموزش آزاد تاکید نموده و گسترش فعالیتهای مراکز در حوزه های پژوهشی و فرهنگی با هدف افزایش ارایه خدمات به جامعه را یادآوری کرد.
در ادامه این دیدار, جلسه ای با حضور فرماندار, نماینده و سایر مسوولان شهرستان بردسکن برگزار شد که  در این جلسه مقرر گشت (طی صورتجلسه )در صورت انجام تعهدات هیات امنا، ستاد استان با سازمان(کمیته ساماندهی) مکاتبه و درخواست تمدید محل تشکیل کلاسها در واحد بردسکن به مدت یکسال را ارائه نماید.
گفتنی است در این جلسه حجه الاسلام نیک بین نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی و اقای شاکری فرماندار بردسکن از پیگیری های دکتر نژادعلی و دکتر خاتمی پور در حل مسایل واحد بردسکن تقدیر و تشکر نمودند
 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر