مراکز و واحدها








به همت اداره فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور مرکز مشهد فعالیتهای فرهنگی در دانشگاه پیام نور مرکز مشهد برگزار شد

برگزاری جلسه توجیهی آزمون وکالت در مرکز مشهد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، با توجه به تفویض برگزاری آزمون وکالت از سوی قوه قضائیه به دانشگاه پیام نور در روز جمعه مورخ 98/9/29 به دلیل حساس بودن این آزمون در سطح کشور ، جلسه ای با حضور معاونین و کارکنان مرکز که دراجرا و برگزاری این آزمون همکاری دارند،  در سالن اجتماعات مرکز برگزارگردید.

دراین جلسه دکتر امیری معاون آموزشی مرکز و آقای مقنی مدیر آموزش مرکز مشهد ، در خصوص آئین نامه برگزاری این آزمون مطالبی را بیان و به سوالات کارکنان نیز پاسخ دادند.

برگزاری کارگاه ازدواج یا اسارت در مرکز مشهد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، به همت کانون فرهنگی عفاف و حجاب و پشتیبانی اداره فرهنگی و فوق برنامه مرکز مشهد ، کارگاه " ازدواج یا اسارت " با حضور حجت الاسلام ایزدخواه ، در سالن اجتماعات مرکز مشهد برگزار گردید . دراین کارگاه که با استقبال خوب دانشجویان همراه بود ، استاد ایزدخواه در خصوص معیارهای ازدواج و چرایی آن مطالبی را ارائه  و به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.اجرای مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های این کارگاه بود  

برگزاری جشن مشروطی در مرکز مشهد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، به همت بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویی مرکز مشهد و پشتیبانی اداره فرهنگی و فوق برنامه مرکز به مناسبت روز دانشجو ، جشن بزرگ مشروطی ها در مرکز مشهد برگزار گردید.

دراین مراسم آقای هادی قاسمی مدیر اسبق خبرگزاری دانشجو و تهیه کننده طنز دکتر سلام ، در خصوص وقایع اخیر کشور سخنانی را ایراد نمودند و  در ادامه شاعر طنز پرداز کشور آقای جوادی نیز  به شعر طنز در خصوص عملکرد دولت  شعر خوانی نمودند . در پایان مراسم که با استقبال خوب دانشجویان همراه بود کیک مشروطی ها  برش داده شد


Description: http://pnum.ac.ir/Portals/0/Pictures/644/htm/2855.JPG

Description: http://pnum.ac.ir/Portals/0/Pictures/644/htm/2856.JPG


 

برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در مرکز مشهد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، به همت کانون عفاف و حجاب و پشتیبانی اداره فرهنگی و فوق برنامه مرکز ، به منظور ترویج فرهنگ عفاف ، نمایشگاهی در دانشگاه پیام نور مرکز مشهد ، برگزار گردید.

دراین نمایشگاه  و فروشگاه چادر ، مقنعه و ... درمعرض دید دانشجویان قرار گرفت و نصب پوسترهایی با موضوع عفاف و حجاب در این نمایشگاه نیز توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب نمود. در حاشیه این نمایشگاه مسابقات فرهنگی ویژه دانشجویان برگزار گردید.

 

برگزاری همایش حقوق در مرکز مشهد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، به همت انجمن علمی حقوق و پشتیبانی اداره فرهنگی و فوق برنامه مرکز مشهد ، همایش حقوق تحت عنوان "میانجی گری کیفری پدیده نوظهور در حقوق ایران " با حضور دکتر بهروزیه مدیر گروه حقوق و جزا و جرم شناسی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد ، در سالن اجتماعات مرکز برگزار گردید.

دراین کارگاه حقوقی ، دکتر بهروزیه در خصوص یادآوری دوران های کیفری و جایگاه میانجیگری در آن ، صلح و سازش و میانجیگری در دوران دادگستری خصوصی ، سرقت دعوی خصوصی و غلبه ی جنبه ی عمومی جرم بر جنبه خصوصی آن ، شکست اقراری حقوق کیفری در کنترل جرم و بازتاب اندیشه های عدالت ترمیمی در حقوق داخلی ، مباحثی را مطرح و در پایان به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر