مراکز و واحدها
افتخارات از پیام نور فریمان در جمع برگزیدهای کشور در بزرگترین رقابت علمی فناوری نانو تقدیر شد.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در راستای تحقق اهداف ترویجی و آموزشی تدوین‌شده در سند راهبردی فناوری نانو، اقدام به برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو کرده است. این مسابقه بزرگترین رقابت علمی در حوزه فناوری نانو به شمار می‌رود و هر ساله توسط کارگروه ترویج و آموزش عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با حضور هزاران نفر از علاقه‌مندان به فناوری نانو برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور افزایش آشنایی محققان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی آموزشی کشور، شناسایی برترین‌های این حوزه از فناوری، حمایت از آن‌ها و جهت‌دهی فعالیت‌های آموزشی و حمایت‌های تشویقی صورت‌ گرفته از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است.

ثبت نام این مسابقه از ۲۱ مهرماه سال گذشته آغاز شد و با پایان بافتن آن در ۳۱ فروردین ماه سال ۹۸، مرحله اول آن از ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار شد. برگزیدگان وارد مرحله دوم شدند و در روز ۲۸ تیرماه سال جاری با یکدیگر به رقابت پرداختند.انجمن شیمی پیام نور فریمان  در نهاد دانشجویی منطقه 3 رتبه دوم کشوری را به دست آورد.قابل ذکر است نفیسه حدی دبیر انجمن شیمی و خانم تکتم حسن نژاد نایب دبیر با تلاش زیاد به این مقام دست یافتند.

بر اساس نتایج مرحله دوم برگزیدهای برتر کشوری نهاد دانشجویی منطقه 3 به این شرح است:
نهاد دانشجویی منطقه
۳

رتبه اول: انجمن نانوفناوری مرکز آموزش علمی و کاربردی دهلران

رتبه دوم: انجمن شیمی دانشگاه پیام‌نور مرکز فریمان

رتبه سوم: انجمن فناوری‌نانوی مجتمع آموزشی عالی اسفراین
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر