مراکز و واحدها
به مناسبت آغاز سال تحصیلی رئیس مرکز مشهد با بسیج دانشجویی،انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دیدار کرد

برگزاری جلسه ریاست مرکز با بسیج دانشجویی

در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و برنامه ریزی بهتر به منظور انجام فعالیت های فرهنگی ، جلسه ای با حضور بسیج دانشجویی مرکز و با حضور سرکار خانم دکتر ضیائی ریاست  ، آقای رحیمی حراست وآقای  قناد رئیس اداره فرهنگی و فوق برنامه ، در دفتر ریاست مرکز برگزار گردید.

دراین جلسه بسیج دانشجویی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های در دست اقدام ، در خصوص چالش های فرهنگی نیز مسائلی را مطرح نمودند. در این دیدار صمیمی سرکار خانم دکتر ضیائی رئیس مرکز نیز ضمن تشکر از فعالیت های بسیج دانشجویی اظهار داشتند که دانشگاه با تمام توان در خدمت انجام فعالیت های فرهنگی می باشد و دستوراتی را نیز جهت بهینه شدن این فعالیت ها ارائه نمودند.

برگزاری جلسه ریاست مرکز با انجمن های علمی

در آستانه شروع سال تحصیلی و برنامه ریزی بهتر به منظور استفاده از پتانسیل بالای دانشجویی انجمن علمی دانشگاه ، جلسه ای با حضور سرکار خانم دکتر ضیائی رئیس مرکز و دبیران انجمن های علمی مرکز مشهد ، در دفتر ریاست برگزار گردید.

دراین جلسه ، دبیران انجمن های علمی دانشگاه مشکلات آموزشی دانشجویان را بیان نمودند و دکتر ضیائی نیز پاسخگوی سوالات مطرح شده بودند و نیز به جهت ارتباط نزدیک تر و در جریان قرار گرفتن مشکلات آموزشی ، مقرر شد جلسات ریاست مرکز با انجمن های علمی در پایان هر ماه انجام پذیرد.

برگزاری جلسه ریاست مرکز با کانون های فرهنگی

در آستانه شروع سال تحصیلی و برنامه ریزی بهتر به منظور استفاده از فعالیت های کانون های فرهنگی و به منظور ایجاد شور و  نشاط در دانشگاه ، جلسه ای با حضور سرکار خانم دکتر ضیائی ریاست مرکز در دفتر ریاست مرکز ، برگزار گردید.

در این جلسه دبیران کانون ها مشکلات اجرای برنامه های فرهنگی را بیان و ریاست مرکز ضمن پاسخگویی به سوالات و ابهامات دبیران کانون ها ، آمادگی دانشگاه را جهت حمایت از طرح های کانون های فرهنگی اعلام نمودند.   

 

 

 

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر