مراکز و واحدها
به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور خانواده شهید علیرضا پیر مغان در مرکز مشهد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور:دومین مسابقات فوتسال دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد به نام شهید دانشجو علیرضا پیرمغان و به همت بسیج دانشجویی مرکز ، در ایام ماه مبارک رمضان برگزار میگردد.

دراین مسابقه فرهنگی و ورزشی تعداد 8 تیم از تیم های دانشجویی حضور دارند که تیم ها به صورت گروهی با هم بازی می نمایند و در نهایت تیم اول مسابقات مشخص می گردد.

درراستای این  مسابقات ، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با قرار دادن نام کتابی درسایت مجازی نهاد ، دانشجویان شرکت کننده در این مسابقات را ترغیب نموده است که با مطالعه این کتاب و جواب دادن به سوالات در صورت کسب نمره بالاتر از 17 از 4 امتیاز بهره مند می گردند که این امتیاز با توجه به گروهی بودن بازی ها مورد نیاز تیم ها می باشد.

درمراسم قرعه کشی این بازی ها که در مورخ 17/ 2/ 98 در سالن اجتماعات دانشکده حقوق مرکز مشهد برگزار گردید، با اهدای  کتاب از مادر شهید علیرضا پیرمغان که از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز مشهد بوده است تقدیر به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر