مراکز و واحدها
در دانشگاه پیام نور مرکز نیشابور فعالیتهای فرهنگی فروردین ماه دانشگاه پیام نور مرکز نیشابور

1-جلسه هم اندیشی انجمن علمی روانشناسی با معاون اجرایی ، مدیر فرهنگی و دکتر آذرگون عضومحترم علمی مرکز نیشابور

همزمان با شروع سال جدید جلسه هم اندیشی انجمن علمی روانشناسی در اتاق معاون اجرایی مرکز برگزار گردید در این جلسه دانشجویان عضو انجمن در خصوص کمبود منابع کتاب خانه مرکز و ایجاد فضا جهت مرکز مشاوره  و ارائه برنامه های جدید انجمن در سال جدید به بحث وگفتگو و ارائه نظر پرداختند.

 2-دیدارروسای دانشگاهها با سردار سلیمانی  فرمانده تیپ 21 امام  رضا (ع) به مناسبت روز پاسدار

همزمان با ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار  ریاست ،معاونت وکارکنان دانشگاه با حضور درتیپ 21 امام رضا (ع) این روز را به سردار سلیمانی و پاسداران عزیز تبریک گفته و از زحمات ایشان و همکاران تقدیر نمودند . دکتر رضایی ضمن اشاره به رشادتهای سپاهیان در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از ارمانهای انقلاب در  مرزهای خارج از کشور اقدام سخیف ترامپ را محکوم نمودند.سپس سردار سلیمانی از حضور دانشگاهیان قدر دانی نموداند.

 

 3-به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز تقدیر از همکار جانباز محمد الیاسی مقدم

به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز تقدیر و تشکر ازآقای محمد الیاسی مقدم جانباز هشت سال دفاع مقدس طی مراسمی به همت اداره فرهنگی ودانشجویی مرکز انجام گردید وجناب آقای دکتر رضایی از با اهدای لوح واز ایشان تقدیر به عمل آورند.

 4-همزمان با آغاز سال جدید دیدار نوروزی ریاست و معاونت دانشگاه با کارکنان مرکز نیشابور

همزمان با آغاز سال جدید دیدار نوروزی ریاست و معاونت دانشگاه با کارکنان مرکز انجام شد که آقای دکتر رضایی در این دیدار ضمن آرزوی سال خوب ،همراه با سلامتی برای همه کارکنان ازخداوند متعال خواستار شد و از کارکنان خواسته شد با تمام تلاش و توان کمک کنند تا دانشگاه در میسر اهداف خود قدم بردارد.

 5-همزمان با روز پاسدار حضور ریاست ،کارکنان و دانشجویان مرکز در گردهمایی حمایت از سپاهیان

در واکنش به اقدام خصمانه دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ریاست ،کارکنان و دانشجویان با حضور در گردهمایی حمایت خود را از این نهاد مردمی اعلام نموداند سپاه پاسداران همواره مورد حمایت مردم ایران بوده و خواهد بود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر