مراکز و واحدها
در دانشگاه پیام نور سرخس فعایتهای فرهنگی آذر ماه دانشگاه پیام نور سرخس

 1: برپایی نمایشگاه عکس شهدا دفاع مقدس در دانشگاه

نمایشگاه عکس به مناسبت پاسداشت هفته بسیج در دانشگاه پیام نور سرخس برپا گردید و با حضور فرمانده سپاه شهرستان جناب سرهنگ صفری و ریاست محترم دانشگاه جناب مهندس زارع افتتاح شد.

در این نمایشگاه عکس های از شهدا دوران دفاع مقدس بهمراه وصیت نامه این بزگواران بود که با هدف ترویج روحیه شهادت طلبی میان قشر جوان جامعه و آشنایی بیشتر دانشجویان با زندگینامه شهدا بود.

 

 

 

 

 

2: دیدار ریاست محترم دانشگاه پیام نور سرخس با معاونت امور اموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

دیدار ریاست محترم دانشگاه پیام نور سرخس با معاونت امور اموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و معاونت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سرخس در دانشگاه. در این دیدار پیرامون مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر بحث و تبادل نظر شد.
و در ادامه
 معاونت محترم بنیاد شهید از زحمات دانشگاه تشکر و قدردانی کردند. همچنین جناب مهندس زارع  ضمن خوشامدگویی به این عزیزان، بر حمایت و ارائه خدمات بهتر به جامعه ایثارگران دانشگاه تاکید و خواستار ارتباط بیشتر با بنیاد شهید شدند.

3:دیدار با ریاست محترم فنی و حرفه ای شهرستان

جناب آقای مهندس زارع ریاست دانشگاه پیام نور سرخس با جناب مهندس عربی  ریاست اداره فنی و حرفه شهرستان به مناسبت هفته کار آفرینی دیدار کردند.

در ابتدا جناب آقای مهندس زارع ضمن خوش آمدگویی فعالیتهای دانشگاه را در برگزاری کارگاها بیان نمودن و در ادامه جناب مهندس عربی توانمندی فنی و حرفه را در برگزاری کارگاهای تخصصی در حوزه کار آرفرینی و غیره را تشریح نمودن و در پایان جلسه تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور سرخس و فنی حرفه ای جهت برگزاری کارگاهای تخصصی در دانشگاه امضاء شد.

 

 

 

 

4:شرکت در نمایشگاه بین المللی به مناسبت هفته پژوهش

به مناسبت هفته پژوهش دانشگاه پیام نور سرخس در نمایشگاه که به همین مناسبت در نمایشگاه بین المللی برگزار گردیده بود شرکت کرد و به نمایش کارهای وپژوهشی دانشجویان پرداخت لازم به ذکر است در پایان نمایشگاه غرفه دانشگاه پیام نور استان به عنوان غرفه برتر و مرکز پژوهشی برتر در سطح استان شناخته شد.

 

5: مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور سرخس

به مناسبت گرامیداشت16 آذر روز دانشجو دانشگاه پیام نور سرخس بهمراه دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه ازاد اسلامی و با همکاری بسیج دانشجویی شهرستان  اقدام به برگزاری مراسمی به این مناسبت نمود.

  مراسم روز دانشجو از ساعت 8.30 الی 11 سه شنبه 20/9 در سالن فرهنگسرای امام رضا(ع) با حضور حدود 300دانشجو و مسئولین شهرستان برگزار گردید. در این مراسم پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی و خیر مقدم گویی باکلیپهای متنوعی ائم از کلیپ عملکرد دانشگاه در یک سال گذشته و عملکرد دانشگاه در نمایشگاه بین المللی همراه بود.

 در ادامه جناب سرهنگ صفری فرمانده محترم سپاه پاسداران و حجت السلام و المسلمین بختیاری امام جمعه شهرستان  به ایراد سخنرانی پرداختند.و در پایان از دانشجویان فعال در حوزه فرهنگی ،اجتماعی تقدیر به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر