اخبار
به مناسبت روز دانشجو دکتر نژادعلی در پیامی فرارسیدن ۱۶ آذرماه روز دانشجو را تبریک گفت

رئیس دانشگاه با صدور پیامی ضمن پاسداشت 16 آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای مبارز برابر استکبار در سال 1332 را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نژادعلی ، 16 آذر را فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملی و دینی دانشجویان ایران عزیز دانستند

متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی بدین شرح است: بی شک نعمت گرانقدر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی دانشجویان و فرهیختگانی است که همواره در حرکت ها و جریان های انقلابی پیشرو بوده و سینه خود را در مقابل شرارت استعمار واستبداد سپر نموده اند.

دانشجویان گرانقدر ایران اسلامی؛ به مثابه وجدان بیدار، خردمند، پرسشگر و سرشار از ایمان به شمار می روند که به عنوان مغز متفکر جامعه می توانند جامعه را به مسیر پیشرفت و تعالی رهنمون سازند و گام های مهم و استواری را در راه توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی بردارند و با ایجاد زیرساخت های لازم، حضور پررنگ تر ایران عزیز در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را رقم بزنند.

دانشجو، کانون جویندگی و یابندگی است که بهاری ترین روزهای زندگی خود را صرف حرکت و جنبش می کند و از اقیانوس پر تلاطم دانش گوهر سرافرازی و استقلال میهن خویش را به ارمغان می آورد.

اینجانب ضمن پاس داشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در روز 16 آذر 1332 این روز مقدس و جایگاه وارسته دانایی را به محضر دانشجویان عزیز خصوصا دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان رضوی تبریک عرض نموده و امیدوارم همواره با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای تحقق سربلندی ایران اسلامی گام برداشته و زمینه ی رشد علمی، اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی را فراهم نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر