اخبار

اردوی فرهنگی، دانشجویی وفاق در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی برگزار شد اردوی فرهنگی- دانشجویی وفاق باهدف بصیرت افزایی ،آگاهی و تقویت بنیه فرهنگی ، به مدت دو روز به صورت مجزا ویژه خواهران و برادران فعال فرهنگی تشکل ها، کانون ها و انجمن های علمی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال و همچنین همدلی و انتقال تجربیات بین تشکل ها ، کانون ها و انجمن های علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی اردوی وفاق استانی را برگزار کرد.

اساتید برجسته ی استانی در این اردو که در دو مرحله خواهران و برادران به تعداد 350 نفر در روزهای پنج شنبه 13 تیر و شنبه 15  در اردوگاه مازندران تیر انجام شد؛ حضور پیدا کردند.

فرصت ها و چالش ها ، ارتباط موثر ، کارگاه های کارآفرینی و آموزش احکام به سبک نمایش کلاس کلاس هایی بود که فعالین فرهنگی در آن حضور پیدا کردند.

در افتتاحیه اردو حجه الاسلام والمسلمین جباریان ریاست محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری خراسان رضوی ضمن تشکر از حضور دانشجویان و همراهی مسئولان استانی و مرکز مشهد از ضرورت استفاده از فرصت های زندگی نکاتی را بیان کردند و افزودند:

"بهار عمر را نباید از دست داد و از آن می بایست بهترین استفاده را کرد زیرا که عمر در حال گذر است و هر چه از آن بهتر استفاده کنی موفق تر خواهی بود."

ایشان همچنین به اهمیت دوران دانشجویی پرداختند و بیان کردند:یکی از فرصت های مهم زندگی شما ؛ دوران دانشجویی است . شما در این دوران می توانید توانایی های خودتان را افزایش دهید و ثمره ی آن را در آینده ای نزدیک ببینید.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری د دانشگاه پیام نور خراسان رضوی افزود: استفاده از ظرفیت های برای افزایش خلاقیت و نوآوری که در ادامه به تولید بینجامد و باعث کاهش مشکلات اساسی کشور شود.

همچنین در این اردوی دو روزه مسابقات ورزشی و فرهنگی برگزار شد.و از طرف دفتر نهاد جوایزی به دانشجویان برگزیده اهدا شد.

در حاشیه این مراسم ریاست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی به همراه معاون و همچنین سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز مشهد از این اردو بازدید نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر