اخبار
در راستای هم اندیشی در سال 98 رئیس دبیرخانه منطقه 9 دانشگاه پیام نور کشور از واحدهای دانشگاه پیام نور خراسان شمالی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر نژادعلی رئیس دبیرخانه منطقه 9 دانشگاه پیام نور کشور و رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و هیات همراه بهمراه دکتر نورالله فیضی سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی از واحدهای دانشگاه پیام نور خراسان شمالی بازدید کرد.

در این بازدید که در روز شنبه مورخ 07/02/1398 انجام گرفت، رئیس دبیرخانه منطقه 9 دانشگاه پیام نور کشور ابتدا از واحد آشخانه بازدید کرد. در این بازدید دکتر نژادعلی از قسمت های مختلف این واحد بازدید کرد و در جمع دانشجویان این واحد قرار گرفت و به سوالات آنان پاسخ داد .نژاد علی در پاسخ به سوال دانشجویان گفت تصمیم داریم برای دروس زیر 5نفر بصورت الکترونیکی در سطح منطقه کلاس برگزار شود. دکتر نورالله فیضی سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی هم دراین بازدید گفت درآمدزایی غیر شهریه ایی مانند کشت زعفران ، راه اندازی گلخانه و ... از نیازهای امروزه است که باید به سمت و سو برویم.

هادی جهانی سرپرست دانشگاه پیام نور واحد آشخانه نیز گفت در این واحد کارگاههای آموزشی کامپیوتر و پرورش قارچ در جهت درآمدزایی غیرشهریه ایی برگزار شده است.

همچنین رئیس دبیرخانه منطقه 9 دانشگاه پیام نور کشور از واحدهای گرمه و جاجرم نیز بازدید کرد.

در این بازدید، دکتر نژادعلی از وضعیت امکانات دانشگاه پیام نور واحد گرمه ابراز رضایت کرد و از ضرورت درآمدزایی غیر شهریه ایی دانشگاه جهت تجهیز بیشتر این واحد سخن گفت.

دکتر نژادعلی بر ضرورت تلاش و حمایت مردم و مسئولین شهرستان و کارکنان جهت تقویت این واحد تاکید کرد و گفت تحصیل در شهر محل سکونت باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

در ادامه بازدید های رئیس دبیرخانه منطقه 9 دانشگاه پیام نور کشور، دکتر نژادعلی از واحد اسفراین بازدید و در جلسه شورای اداری این واحد شرکت کرد.

در ابتدای جلسه دکتر نورالله فیضی سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی ضمن تشکر از دکتر نژادعلی بابت بازدید ها، خبر از قطعی شدن چارت منطقه در تیرماه سال جاری داد. دکتر فیضی افزود با پیگیری های مجدانه صورت پذیرفته در حال جذب چند رشته در مقطع کارشناسی ارشد هستیم .

همچنین  دکتر نژادعلی در این جلسه ابراز امیدواری کرد تا به شرایط پایدار دانشجویی برسیم.

رئیس دبیرخانه منطقه 9 دانشگاه پیام نور کشور و رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت شهر اسفراین شهری صنعتی است که پتانسیل بالایی دارد و باید ازاین ظرفیت استفاده کنیم.

دکتر نژادعلی افزود از تمامی نظرات سازنده کارکنان در سطح استان و منطقه استقبال می کنیم و در شورای منطقه این نظرات مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

همچنین دکتر مفاخری سرپرست دانشگاه پیام نور واحد اسفراین نیز ضمن خیرمقدم و تشکر بابت حضور دکتر نژادعلی و هیات همراه و دکتر فیضی و به فال نیک گرفتن این بازدید در ماه شعبان، خبر از تصفیه بدهی های عمده این واحد دانشگاهی خبر داد.

دکتر مفاخری افزود تبدیل این واحد دانشگاهی به مرکز درآینده نزدیک را نیز اعلام کرد و از سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی بابت پیگیری جهت انجام این مهم تقدیر و تشکر کرد.

درانتهای این جلسه هریک از کارکنان به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل دانشگاه پرداخته و سوالات خود را از رئیس دبیرخانه منطقه 9 پرسیدند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر