اخبار


جشن فارغ التحصیلی 260 دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد برگزار شد دکترنژادعلی در جشن دانش آموختگی دانشجویان مرکز مشهد/دانشجویان و فارغ التحصیلان پیام نور در هر عرصه ای پیروز و سربلند بوده اند.

به گزارش روابط عمومی پیام نور خراسان رضوی: جشن دانش آموختگی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد همزمان با اعیاد شعبانیه با حضور 260 نفر از دانشجویان در رشته های مختلف برگزار گردید.  

در این مراسم که با حضور دکتر نژادعلی رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و رئیس دبیرخانه منطقه 9، معاون آموزشی،پژوهشی،فرهنگی و اجتماعی استان،رئیس و معاونین دانشگاه پیام نور مرکز مشهد، و دیگر مدیران ستادی برگزار شد بیش از 500 نفر از دانشجویان و خانواده های ایشان شرکت داشتند.

در این مراسم که یکشنبه 25 فروردین ماه98 در تالار اطلسیه برگزار شد، دکتر ضیایی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مشهد ضمن خیر مقدم گفت:امیدواریم دانشجویان ما به عنوان یک دانش آموخته دانشگاه پیام نور،  اخلاق حرفه ای را در تمام مراحل زندگی سرلوحه کار خود قرار دهند.

دکتر نژادعلی در جشن دانش آموختگی دانشجویان پیام نور مرکز مشهد با ابراز خرسندی در حضور دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور مرکز مشهد گفت: ما امروز افتخار می کنیم که در جمع شما دانشجویان هستیم  و به همه شما این موفقیت را تبریک می گوییم .

همچنین دکتر نژادعلی ضمن خیر مقدم به خانواده های دانشجویان افزود: پدر مادر هاي عزیز و دوست داشتني كه با همت والا ، صبر و حوصله ، جوانانی غرور آفرين به جامعه سربلند ایران تقديم كرده اند و امیدواریم همچنان فرزندانتان را حمایت کنید.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ضمن تقدیر از اساتید و کارکنان دانشگاه بیان داشت: از مديران ، كاركنان و اساتید خوب و زحمتكش دانشگاه که با همه محدوديت ها و امكانات در همه ابعاد بهترين دانشجويان و بهترين دانش آموختگان ارزشمند را تقديم جامعه کرده اند سپاسگزاری مینمایم.

دکتر نژادعلی ضمن همزماني آیین فارغ التحصيلی با اعیاد شعبانیه و تبریک و تهنیت این ایام فرخنده افزود:دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در هر عرصه ای پیروز و سربلند بوده اند و باعث سرافرازی خود، جامعه و دانشگاه شده اند.

وی همچنین پذیرش چشمگیر فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در دانشگاههای مختلف را حاصل تلاش آنان و زحمات همکاران در دانشگاه عنوان کرد.

 رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اینکه فارغ التحصیلی پایان راه نیست و درس خواندن همچنین در مقاطع بالاتر ادامه خواهد داشت اشاره نمود : شما فرزندان ،آینده داران، مسئولین و کارشناسان خبره و زبده آینده این مملکت خواهید بود و صرفا با تلاش است که انسان به نتیجه خواهد رسید .
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر