اخبار
در راستای تقویت جایگاه دانشگاه پیام نور صورت گرفت: دیدار نوروزی دکتر نژادعلی با نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی: همزمان با تعطیلات سال نو و در روز یازدهم فروردین ماه 1398 در راستای تقویت جایگاه دانشگاه پیام نور دیدار نوروزی دکتر نژادعلی با دکتر رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست ابتدا رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از آخرین آمار و وضعیت دانشگاه در حوزه های علمی، آموزشی و عمرانی در خصوص مشکلات دانشگاه پیام نور کلات به عنوان تنها مرکز آموزش عالی در شهرستان و عدم جذب دانشجو با توجه به گزارش هیات نظارت و ارزیابی دانشگاه فردوسی نکاتی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

دکتر نژادعلی همچنین در خصوص رفع معضل پارکینگ دانشگاه پیام نور مرکز مشهد گزارشهایی را ارائه نمود.

دکتر شیران خراسانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته و اشاره به جایگاه دانشگاه پیام نور در نظام آموزش عالی کشور قول مساعد جهت پیگیری موارد مطروحه را داد.

وی همچنین به معرفی دو طرح در دست بررسی در کمیسیون اجتماعی مجلس مبنی بر الزام مجلس به بررسی موضاعاتی که با امضاء 500 هزار نفر ارسال میگردد و همچنین طرح گرفتن تابعیت برای فرزندانی که مادرشان ایرانی هستند، پرداخت.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر