اخبار
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی خبر داد: برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری ACM دانشجویان دانشگاه پیام نور در 4 اسفند

دکتر نژاد علی ریاست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و رئیس دبیرخانه منطقه 9 گفت:دومین دوره مسابقات دانشجویی برنامه نویسی ACM در سطح دانشگاههای پیام نور کشور در چهارم و پنجم اسفند ماه ۱۳۹7 به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد و با حضور 20 تیم برگزار خواهد شد.

دکتر نژادعلی  خاطر نشان کرد: در حوزه برنامه نویسی دانشجویی این دومین مسابقه و رویداد علمی است که در استان خراسان رضوی و به میزبانی مرکز مشهد برگزار خواهد شد .نخستین دوره در استان مازندران برگزار شد.

ریاست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت:مسابقات بین‌المللیACM ، به عنوان یکی از مهمترین و معتبرترین مسابقات برنامه‌نویسی در سطج جهان برگزار می‌گردد.

وی تصریح کرد:سوالات مسابقه به زبان انگلیسی است حتی زبان برنامه نویسی و استانداردهای مسابقه منطبق بر قوانین مسابقات جهانی می باشد.وی در خصوص انتخاب داوران نیز ابراز داشت:داوران به انتخاب کمیته علمی با توجه به رزومه کاری از بین دانشگاههای مختلف انتخاب خواهند شد.

وی افزود:مراسم اختتامیه در روز پنجم اسفند ماه از ساعت 15 الی 17 در مرکز مشهد با حضور معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر