اخبار
همزمان با پیروزی چهل سالگی انقلاب رئیس دبیرخانه منطقه ۹ از دانشگاه پیام نور مرکز سمنان و واحد مهدیشهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان سمنان  دکتر نژاد علی رئیس دبیر خانه منطقه ۹ از دانشگاه پیام نور سمنان و واحد مهدیشهر بازدید کرد.

در این بازدید دکتر نژاد علی رئیس دبیر خانه منطقه ۹ ،دکتر یوردخانی رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان و رئیس مرکز سمنان و واحد مهدیشهر و جمعی از مدیران ستادی و اعضای علمی حضور داشتند.

دکتر یوردخانی در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به دکتر نژاد علی و حضور ایشان به استان سمنان و تبریک به مناسبت دهه فجر در خصوص دغدغه های کارمندان و اعضای علمی سخنانی ایراد کرد.

سپس در ادامه دکتر یوردخانی در مورد تبدیل وضعیت نیروهای دانشگاه و اثرات مثبت آن،ثبت نام بدون آزمون ،امتحانات و ...  پیشنهاداتی ارائه نمود. همچنین روسای مرکز سمنان و واحد مهدیشهر و اعضای علمی و مدیران ستادی موضوعاتی در خصوص دانشگاه بیان کردند.

رئیس دبیر خانه منطقه ۹ ضمن تبریک دهه فجر و ابراز خوشحالی از حضور در  استان سمنان گفت: ان شاالله به برکت چهل سالگی انقلاب شاهد مشکلات کمتری باشیم.و همچنین مشکلات  به وجود آمده برای دانشگاه را نیز با همکاری هم به حداقل برسانیم.

ما در جلسه بعدی روسای استانی، تمامی مشکلات را مطرح و پیشنهادات را به سازمان مرکزی انتقال خواهیم داد.

دکتر نژاد علی در خصوص منطقه ای شدن گفت: هدف از منطقه ای شدن چابک سازی دانشگاه و سریعتر شدن کارها می باشد. و هدف بعدی تغییرات چارت سازمانی دانشگاه می باشد.

در پایان دکتر نژاد علی رئیس دبیرخانه منطقه ۹ به تمامی سوالات اعضای حاضر در جلسه پاسخ داد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر