اخبار
افتخار آفرینی دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز فریمان جواد خورشاهی رتبه 1 وکالت خراسان در سهمیه آزاد را کسب کرد.

جواد خورشاهی، یکی از رتبه‌های برتر آزمون وکالت سال 1397 است که با تراز 11098، در میان شرکت‌کنندگان کانون وکلای دادگستری خراسان در سهمیه آزاد، رتبه ۱ را کسب کرده است.

آقای خورشاهی متولد سال 1365 و فارغ‌التحصیل رشته حقوق از دانشگاه پیام نور مرکز فریمان است و امسال، برای اولین بار در آزمون وکالت شرکت کرده است.

وی که پیش از این در دانشگاه رشته‌ای غیرمرتبط به رشته حقوق را خوانده است، درباره ورودش به رشته حقوق می‌گوید:از سال 94 تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز فریمان را آغاز کردم و موفق شدم در تیرماه 97 تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در این دانشگاه به اتمام برسانم. و با وجود اینکه هنوز 4 ترم از دانشگاه را گذرانده بودم رتبه 127 کانون خراسان را کسب نمودم.

رتبه برتر آزمون وکالت 97 به شیوه مطالعه‌اش اشاره کرد:

مطالعه جدی جهت شرکت در آزمون وکالت را از فروردین 97 آغاز نمودم. این جریان همه جوانب زندگی بنده را تحت الشعاع قرار داد بطوریکه مجبور شدم شغل خود را بطور موقت کنار بگذارم و سعی کردم در این مدت کمترین زمان ممکن را از دست بدهم.

در خصوص انتخاب رشته حقوق میگوید:

دلیل انتخاب این رشته پس از فارغ التحصیلی رشته عمران علاقه وافر اینجانب به شغل شریف وکالت بود.اما به دلیل مشغله های فراوان امکان شرکت در کلاس های دانشگاه را نداشتم و به همین جهت تصمیم گرفتم تحصیلات خود را در دانشگاه پیام نور به اتمام برسانم.

خورشاهی درباره زندگی پیش از آزمون می‌گوید:

زندگی من در ماههای پیش از آزمون تنها در یک هدف خلاصه میشد و آن هم کسب رتبه 1 بود و تمام زندگی ام را وقف این مهم کردم

اخبار لحظه‌ای آزمون:

در لحظه آزمون فقط و فقط توکل به خدا داشتم.

جواد خورشاهی در ادامه توصیه‌ای برای افرادی که قصد شرکت در آزمون وکالت98  را دارند مطرح کرد و گفت:

انتخاب منابع محدود-مطالعه مستمر-خلاصه نویسی دقیق در کتب قانون،بطوریکه در ماههای پایانی بدون نیاز به کتاب های دیگر فقط کتاب قانون را به همراه نکات خلاصه شده مطالعه کنند.

و حرف پایانی:

در پایان از زحمات تمامی اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور فریمان کمال تشکر و امتنان را دارم بخصوص استاد عزیزم جناب آقای دکتر سیرغانی که در مدت مطالعه جهت آزمون وکالت،کمال مساعدت را با بنده داشتند .

 

 

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر