اخبار
در راستاي هم افزايي و بهره گيري از نظرات برگزار شد: چهارمين نشست هم انديشي اعضاي هيات علمي با رياست دانشگاه پيام نور استان و گزارشی از عملکرد ۶ ماهه

به گزارش روابط عمومي دانشگاه: در راستاي تعامل موثر و استفاده  از نظرات، چهارمين نشست هم انديشي اعضاي هيات علمي با حضور رياست استان در روز چهارشنبه ١٢ دي ماه برگزار شد.

دكتر نژادعلي در ابتداي اين نشست ضمن خير مقدم به اعضاي هيات علمي با اشاره به لزوم هم افزايي در تصميم گيري ها افزود: برگزاري چنين جلساتي علاوه بر تبادل افكار و بيان پيشنهادات و انتقادات سازنده بي شك مي تواند راهگشاي حل مشكلات دانشگاه باشد.

رييس دانشگاه پيام نور خراسان رضوي با اشاره به دستاوردهاي شش ماه اخير كه براي اولين بار در دانشگاه پيام نور استان اتفاق افتاده است افزود: با توجه به حضور رياست عالي دانشگاه و اعضاي هيات رئيسه در مشهد براي اولين بار نشست هاي مجزا براي ديدار با اعضاي علمي و اداري برنامه ريزي شد كه به لطف خدا با ابراز رضايت همكاران همراه شد. همچنين صحبت هاي چهره به چهره با كليه معاونين را براي همكاران محترم پيش بيني نموديم كه اين مدل نشست ها تاكنون مسبوق به سابقه نبوده است.

دكتر نژادعلي افزود: برگزاري انتخابات مديران گروه استاني و اعضاي محترم پژوهشي و انتخاب ايشان با توجه به نظر و راي اعضاي هيات علمي را كه با نظارت كامل خود انها برگزار شد دستاورد ارزشمند ديگري است كه نگاه ويژه به تعامل مشاركت مدارانه با اعضاي علمي و بهره گيري عملي از فكر و نظر ايشان را نشان مي دهد.

وي افزود: در كنار اين انتخابات و در جهت افزايش مشاركت فعالانه اعضا، براي كليه اعضاي متقاضي عضويت در شوراي أموزشي استان ابلاغ صادر شده است تا بتوانند با حضور موثر خود در تصميم سازي ها نقش آفرين باشند.

دكتر نژادعلي با اشاره به اهتمام ويژه به بهره گيري از نظرات تمامي اركان دانشگاه افزود: تاكنون سه نشست مستمر هم انديشي با حضور روسا و معاونين سابق استان همچنين دو نشست شوراي منطقه برگزار شده و خروجي انها به سازمان نيزبه عنوان پیشنهاد اعلام شده است.

رييس دانشگاه پيام نور استان با اشاره به لزوم دريافت اطلاعات بهنگام از تمامي تحولات استان افزود: بدين منظور با حضور در بيش از ٥٠ درصد مراكز و واحدهاي استان تلا ش نموديم تا از نزديك مسايل انتقادات و پيشنهادات همكاران را دريافت نماييم و در جلسات مختلف از جمله جلسات روساي دانشگاهها و مراكز آموزش عالي كه با حضور استاندار محترم برگزار مي شود ضمن ارايه دستاوردهاي دانشگاه به منظور ارتقا بيش از پيش جايگاه دانشگاه به نحو مطلوب تري از شان و جايگاه دانشگاه دفاع نماييم.

در ادامه این نشست همکاران محترم هیات علمی استان نیز به بیان دیدگاهها و نظرات خود در رابطه با مسائل آموزشی و پژوهشی پرداختند که مورد استقبال دکتر نژادعلی قرار گرفت.

دكتر نژادعلی در انتهای نشست افزود: پيشنهادات سازنده را جمع بندي و قطعا در راستاي بهينه سازي فرايندها به سازمان منعكس خواهيم كرد اما تبعيت از ايين نامه هاي موجود يك الزام قانوني است.

رييس دانشگاه پيام نور خراسان رضوي افزود: استمرار اين جلسات و شنيدن نظرات گوناگون براي بنده بسيار ارزشمند است و همواره از آن استقبال مي كنم.

شايان ذكر است در اين نشست ۴ ساعته هم انديشي رياست استان با اعضاي هيات علمي، دكتر حسني معاون اموزشي و دكتر خدابخشيان مدير نظارت و ارزيابي استان نيز به بيان نظرات در خصوص انتقادات و پيشنهادات اعضاي هيات علمي پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر