اخبار



برگزاری هم نشینی نیک اندیشانه در دانشگاه پیام نور مرکز مشهد جشن پایان سال 97 و تجلیل از یکسال زحمات همکاران با حضور همکاران مرکز مشهد و ستاد استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه :این مراسم روز دوشنبه 20 اسفند 97 در سالن شیخ بهایی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد برگزار شد. در این مراسم صمیمی که با حضور همکاران دانشگاه پیام نور مرکز مشهد و ستاد استان برگزار شد، اجرای مسابقات شاد و مفرح، سخنرانی دکتر جواهری روانشناس بالینی، و همچنین تقدیر از دو بازنشسته دانشگاه پیام نور مرکز مشهد در سال 1397 از برنامه های این مراسم بود.

دکتر نژادعلی در حاشیه این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید و نوروز 98 از تلاش های کارکنان دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در برگزاری همایش ها و افتخارات دانشگاه قدردانی کرد. وی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع کارکنان گفت: ما به عنوان یک خانواده باید هر از گاهی جمع شویم و صمیمانه تر با هم صحبت کنیم.اینگونه مراسم ها  باید زودتر اتفاق  می افتاد ولی مقارن شدن آن با آخرین روزهای سال را به فال نیک می گیریم و امیدواریم در سال 98 با برنامه ریزی،  نشست های بیشتری را شاهد باشیم تا با تبادل نظرات و ارائه راهکارهای نوین، بتوانیم بهتر از پیش شویم.