اخبار
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور در آستانه آغاز سال نو؛ رئیس دانشگاه پیام نوردر پیامی فرارسیدن نوروز 98 را تبریک گفت رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی فرارسیدن نوروز 98 را پیشاپیش تبریک گفت.
در متن پیام دکتر زمانی آمده است :
 
فرارسیدن نوروز باستانی همزمان با آغاز فصل رویش و شکوفایی طبیعت که روایتگر سرزندگی، طراوت ، نوشدن و نواندیشیدن است را پیشاپیش صمیمانه تبریک عرض نموده و در آستانه آغاز سال 1398 ، سالی پر از خیر و برکت را برای تمام مردم عزیز به ویژه دانشگاهیان و دانشجویان  آرزومندم.
دانشگاه پیام نور در سالی که گذشت روند رو به رشدی را در زمینه توسعه و تبیین رویکرد مهارت آموزی و کارآفرینی و حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم و همچنین دیپلماسی علمی و گسترش مرزهای دانش در خارج از کشور آغاز کرد و با اهتمام ویژه خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور، توانست شاهد موفقیت های چشمگیری در این زمینه و سایر عرصه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی باشد.
سال 98 نیز نقطه عطفی دربرنامه کاری دانشگاه پیام نور خواهد بود و این دانشگاه ضمن حفظ روند سال گذشته، مسیر جدیدی را در بکارگیری فناوری های نوین در عرصه های آموزشی و پژوهشی آغاز خواهد کرد.
بدون شک، موفقیت دانشگاه پیام نور در سال های گذشته و اکنون، مدیون تلاش های دلسوزانه مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنانی است که مصرّانه در جهت تعالی بیشتر این دانشگاه اهتمام می ورزند و در سال جدید نیز به میمنت تقارن بهار، فصلی نو از کار و تلاش در این دانشگاه به ثمر خواهد نشست.
اینجانب به نوبه خود از تمامی خانواده سخت کوش دانشگاه پیام نور که با وجود فراز و نشیب ها همواره صبورانه این دانشگاه را یاری کرده و به سمت اهداف متعالی سوق می دهند، قدردانی کرده و ضمن خدا قوت، سالی پرتلاش و نیکو را برای همه آرزومندم. امید که در سال جدید بتوانیم با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در راستای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دانشگاه گام های سازنده برداریم.