مراکز و واحدها
به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) دیدار رئیس دانشگاه پیام نور گناباد با سرهنگ ابراهیم زاده فرمانده سپاه گنابادبرگزار شد

به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار دکتر علی اکبر عجم و مسئولین  دانشگاه پیام نور گناباد  با سرهنگ ابراهیم زاده فرمانده سپاه گناباد دیدار نمودند . در این دیدار دکتر عجم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز گفت: اقدام خصمانه امریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم می کنیم و قاطعانه از این نهاد انقلابی حمایت می کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور گناباد در ادامه افزود: این امر  باعث شد که مردم اتحاد بیشتری داشته باشند، نیروهای سپاه در هر مرحله ای از انقلاب کمک کار بوده اند،  در زمان جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و هم اکنون که در حال توسعه قرار داریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار موثر بودند. شما نیروهای سپاه نیروهای جلو رو هستید و برای حفظ ارزشهای انقلاب تلاش می کنید. سپس جناب سرهنگ ابراهیم زاده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از  حضور دکتر عجم  در سپاه تشکر و بیان داشت: دکتر عجم یک هم دلی و همراهی خوبی در دانشگاه پیام نور بین دانشگاه و جامعه بسیجی شهرستان برقرارکرده است. دکتر عجم با مدیریت جهادی که دارند همکاری خوبی با جامعه بسیج  دارند. در ادامه جناب سرهنگ در باره اقدام احمقانه امریکا بیان داشت این کار امریکا باعث شد که ما به حقانیت خودمان پی ببریم با این کار امریکا یک اتحاد و هم دلی در کشور ایجاد شد. در پایان دکتر عجم لوح تقدیری را به  مناسبت روز پاسدار به جناب سرهنگ ابراهیم زاده اهدا نمود.