مراکز و واحدها





چند خبر از مرکز مشهد فعالیتهای مرکز مشهد

برگزاری جشن روز دانشجو

به همت بسیج دانشجویی مرکز مشهد به مناسبت روز دانشجو مراسم جشنی در سالن آمفی تئاتر مرکز برگزار گردید.

این مراسم که با برنامه های  خوب و متنوع برای دانشجویان برگزار گردید، شامل سخنرانی ، مسابقه ، اجرای کمدی و برش کیک دانشجویی بود که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

 

برگزاری کارگاه fatf

به همت دانشجویان رشته علوم سیاسی مرکز مشهد کارگاه آشنایی با fatf جهت دانشجویان ، با حضور دکتر باقری عضو هیات علمی دانشگاه برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی استادباقری در خصوص fatf  ، دلایل مطرح شدن این طرح ، اینکه این طرح به ضرر ایران است یا خیر ؟و اینکه این طرح در معیشت مردم اثر دارد یا خیر ؟ صحبت نموده  و به سوالات دانشجویان در این زمینه پاسخ دادند.

 

جلسه ستاد مسابقات ACM

اعضای اجرایی ستاد مسابقات  ACM با حضور خانم دکتر ضیائی ریاست مرکز مشهد تشکیل جلسه دادند.

با توجه به اینکه مقرر گردیده دومین مسابقات ACM دانشگاههای پیام نور کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد در اسفندماه سال جاری برگزار گردد، دراین جلسه برنامه ریزی های لازم جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات صورت پذیرفت.

 

 

برگزاری سری مسابقات سجیل

به همت بسیج دانشجویی از سری مسابقات سجیل ، مسابقه موشک آبی در محوطه دانشگاه پیام نور مرکز مشهد برگزار گردید.

در این مسابقه دانشجویان موشک های آبی ساخته شده خودرا با فشار هوا و آب پرتاب نمودند.

تیمی که بالاترین قدرت پرتاب را داشت به مقام نخست این مسابقات نائل آمد.

 

بازدید دانشجویان کابل از دانشگاه پیام نور مرکز مشهد

جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور کابل به همراه اساتید خود از امکانات آزمایشگاهی و فضای آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد بازدید نمودند.

دراین بازدید دکتر متولی معاون آموزشی مرکز مشهد که بازدیدکنندگان را همراهی می نمودند ضمن گزارش از وضعیت آموزشی مرکز مشهد، در خصوص آزمایشگاههای مرکز نیز توضیحاتی را ارائه نمودند.