مراکز و واحدها
در دانشگاه واحد سرخس رئیس دانشگاه پیام نور سرخس بهمراه کارکنان دانشگاه با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 رئیس دانشگاه پیام نور سرخس بهمراه کارکنان دانشگاه و بهره گیری از رهنمود های امام جمعه محبوب و مردمی شهرستان با ایشان دیدار کردند.

در این دیدار حجة الاسلام بختیاری امام جمعه شهر سرخس ضمن خیر مقدم به به مهندس زارع و همکاران گفت: دانشگاه می تواند  که در بحث تعلیم و تربیت و رشد و تعالی منطقه مثمر ثمر باشد که دانشگاه پیام نور بحمدالله در شهرستان اینگونه بوده است.

ایشان از دانشگاه بعنوان  پایگاه علمی و فرهنگی که می تواند در حاکم کردن فضای دینی و معنوی در بین جوانان نقش آفرین باشد یاد کرد و بیان داشت: نقش دانشگاه در جوامع شهری نقش بسزایی در توسعه علمی و پژوهشی به ویژه مسائل فرهنگی دارد .و عرصه فرهنگ و فعالیت های فرهنگی، به دلیل ابعاد گسترده آن، باید ورودی کارآمد، مداوم، همراه با مدیریت راهبری و در یک کلام حرکتی جهادی باشد.

وی مساجد،حوزه‏های علمیه ،دانشگاه‌ها، مدارس، کانون‏ها، فضاها ی مجازی ،مطبوعات و نشریات ...را عاملی برای تقویت و رشد فرهنگی و تلاش، پشتکار و اتحاد و همدلی را از م‍ؤلفه‌های رشد و زمینه ساز تحول جامعه یاد کرد.

در پایان مهندس زارع  رئیس دانشگاه پیام نور سرخس  ضمن قدر دانی از امام جمعه شهرستان توضیحاتی در خصوص مسائل آموزشی و فرهنگی و نقش روحانیت در این زمینه ارائه کرد.