مراکز و واحدها
چند خبر از دانشگاه پیام نور واحد سرخس  

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس
به گزارش روابط عمومی دانشگاه :در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای آن دوران، مراسم عطر افشانی و گلباران مزار شهدا صبح  پنج شنبه پنجم مهر ماه در گلزار شهدای سرخس برگزار شد.

این مراسم باحضور امام جمعه محترم  شهرستان ، فرماندار محترم و ریاست محترم دانشگاه  پیام نور سرخس  جناب مهندس زارع و فرماندهان نظامی و انتظامی سایر مسئولان و جمعی از خانواده های شاهد و ایثارگر برگزار شد.
در پایان شرکت کنندگان در این مراسم  با حضور بر سر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس  با گلباران و عطر افشانی به افتخار آفرینان ایران اسلامی ادای احترام کردند.
و همچنین برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا ، جناب مهندس زارع به همراه فرماندار محترم شهرستان و امام جمعه محترم از خانواده شهدا در هفته دفاع مقدس دیدار کردند.


برگزاری دوره تدبر در قرآن

با حضور ریاست محترم دانشگاه پیام نور سرخس جناب مهندس زارع و حجت‌الاسلام بتویی ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرخس  گواهی‌نامه 40 نفر از فارغ‌التحصیلان دوره تدبر در قرآن اعطا شد. ابتدای مراسم حجت‌الاسلام بتویی، به تبیین ضرورت تدبر در قرآن پرداخت و در ادامه جناب مهندس زارع با قدردانی از فعالین قرآنی در دانشگاه، تدبر در قرآن را از مسائل مهم انس گرفتن با قرآن دانست.لازم به ذکر است که در پایان هماهنگی و برنامه ریزی جهت شروع دوره جدید تدبر در قرآن در دانشگاه پیام نور سرخس انجام گرفت.