برگزیده
پیام تبریک دکتر نژاد علی به مناسبت فرا رسیدن سال نو رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در پیامی فرا رسیدن سال نو را به تمامی دانشگاهیان تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور :

دکتر نژادعلی در پیامی پیشاپیش فرارسیدن سال 1398 هجری شمسی را تبریک گفت

در متن این پیام آمده است:

عيد نوروز آغاز بهاری با طراوت است،زمان تغيير، تحول و تلاش براي بهتر شدن در تارو پود زندگيست.نو شدن سال،  همزمان با رستاخیز طبیعت، همواره نویدبخش افکار، کردار و تصمیم‌های نو برای آینده است.

همکاران به خوبی آگاهند که در فضای رقابتی موجود، اعتلای جایگاه دانشگاه پیام نور مستلزم جلب رضایت  تمامی ذینفعان محترم میباشد.

و امیدواریم در سال 98 با تلاش بیشتر تمامی همکاران،توأم با نوآوريها، تحولات و تجربه هاي مشترک و مثبتی براي دانشگاه  باشد تا با ارائه خدمات مطلوب و شناسايي فرصتها،بتوانیم براي دانشجویان، به نقشی اساسی در بالندگی ايفا كنیم.

اینجانب سال نو و نوروز 1398 را که متقارن  با ولادت با سعادت امام علی ابن ابیطالب(ع) است را به محضر تمامی همکاران فرهیخته و دانشجویان عزیز دانشگاه پیام نور  تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سال جدید نیز راه پرافتخار خدمتگزاری را با اتکال به الطاف بیکران الهی وھمدلی و مشارکت ھمه دلسوزان سپری نماییم..