اخبار
باحضور250 دانش آموخته درمقاطع مختلف؛ جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دردانشگاه پیام نور مرکز مشهد برگزارشد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم جشن فارغ التحصیلی 250 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز مشهد در 34 رشته برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور پرشور دانشجویان و خانواده های آنان در سالن امام رضا (ع) مرکز مشهد برگزار گردید، برنامه های بسیار متنوع فرهنگی و هنری تدارک دیده شده از سوی اداره فرهنگی مرکزمشهد برای دانشجویان اجرا گردید و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

دکتر محمد علی داوریار رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در این مراسم افزود: افتخار می کنیم که امروز در جمع فارغ التحصیلان عزیزی قرار گرفته ایم که با همت و تلاش و بهره گیری از هنر و علم اساتید به مرتبه فارغ التحصیلی رسیده اند. وی افزود: مادران و پدران گرانقدر باید بدانند که ورود به دانشگاه پیام نور گرچه کمی آسان است اما فارغ التحصیل شدن از این دانشگاه به راحتی سایر دانشگاهها نیست و باید قدر تمام این دانشجویان را که پرچم دانشگاه را در عرصه های مختلف به اهتزاز درآورده اند دانست.

خانم دکتر ضیایی رییس مرکز مشهد نیز در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان افزود: بسیار خرسندم که دومین سالی است که در جمع پرشور و مهرآفرین دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور مرکز مشهد حضور دارم و امیدوارم بار دیگر شاهد حضور تمامی دانشجویان در مراتب عالی تر در دانشگاه باشیم.

وی با اشاره به روز گرامیداشت مقام مادر افزود: باید پدران و مادران عزیزی که در جمع ما حضور دارند و پشتوانه تحصیل دانشجویان بودند قدردانی نمود.

در این مراسم تندیس این جشن به هر یک از دانشجویان فارغ التحصیل نیز اهدا گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر