اخبار
رئیس دانشگاه پیام نور در بازدید از مرکز نیشابور: طرح آمایش با تاکید برشاخص های محلی وامکانات انجام می شود /در تمامی فرآیندها، کار کارشناسی در اولویت خواهد بود

دیدار صمیمی دکتر زمانی ریاست عالیه دانشگاه پیام نور  با نمایندگان شهرستان نیشابور با حضور معاونت استاندار و فرماندار شهرستان و جمعی از اعضای شورای شهر و مسئولین محلی در محل ساختمان جدید پردیس آموزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر زمانی ضمن ابراز خرسندی از همدلی موجود بین مدیران شهرستان با اشاره به بحث آمایش در دانشگاه پیام نور که در حال اجرایی شدن است افزود: در خصوص فرآیند آمایش آموزش عالی به هیچ عنوان نمی خواهیم یک فرمول را در کل کشور اجرا نمائیم و این امر با تاکید بر شاخص های محلی و امکانات دانشگاه خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین افزود: در تمامی فرآیندها،  کار کارشناسی در اولویت خواهد بود و پیاده سازی طرح آمایش، فرصت ارزشمندی را در جهت ارتقا و تعالی سازمانی در راستای چابک سازی و بهره وری بیشتر فراهم خواهد آورد.

دکتر نژادعلی رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و مسئول دبیرخانه منطقه 9 نیز در این دیدار افزود: استفاده بهینه از منابع موجود و صرفه جویی در دستور کار دانشگاه قرار دارد و با نوجه به بحث آمایش، اختیارات بیشتری به مراکز و واحدهای دانشگاهی تفویض خواهد شد.

شایان ذکر است این نشست که با حضور دکتر علیزاده معاون اداری مالی و عمرانی  برگزار شد، دکتر گرمابی و خانم چنارانی نمایندگان مردم شهرستان نیشابوردر مجلس شورای اسلامی بر آمادگی جهت همکاری و پیگیری امور تاکید نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر