اخبار
به میزبانی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی: برگزاری نشست هم اندیشی ریاست و هیات رئیسه دانشگاه پیام نور کشور با اعضای دبیرخانه و مسئولین منطقه 9

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: نشست هم اندیشی ریاست و هیات رئیسه دانشگاه پیام نور کشور با اعضای دبیرخانه و مسئولین منطقه 9 در مشهد برگزار شد.

ریاست عالیه دانشگاه در این نشست افزود: طرح آمایش و منطقه ای شدن از سال 94 و 95 از سوی وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی مورد تاکید و ابلاغ شد و هدف از پیاده سازی این طرح، که شامل سه حوزه آمایش ساختار، رشته ها و مراکز است واگذاری اختیارات بیشتر به استان ها و مراکز و واحدها، تمرکززدایی از سازمان مرکزی و افزایش چالاکی و چابکی سازمانی است.

وی افزود: انتظار داریم روسای استانی و مراکز و واحدها در سراسر کشور با تکیه بر توانمندیها و ظرفیت های علمی موجود در دانشگاه، در راستای ارتقای جایگاه دانشگاه نسبت به تعامل با دیگر مجموعه ها و نهادهای خارج از دانشگاه عمل نمایند.

دکتر زمانی افزود: پتانسیل فوق العاده ای در دانشگاه پیام نور وجود دارد که در صورت هم افزایی و جهت گیری می تواند فوق العاده تاثیر گذار باشد و جایگاه حقیقی و واقعی خود را بیش از پیش نشان دهد.

دکتر نژاد علی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و رییس دبیرخانه منطقه نه نیز ضمن خیرمقدم به اعضای نشست افزود: با تشکیل دبیرخانه منطقه 9 ظرفیت ویژه ای حاصل شده است و امروز بیش از 40 هزار دانشجو، 800 همکار اداری و 450 عضو علمی در 59 مرکز و واحد دانشگاهی در این منطقه مشغول به خدمت رسانی می باشند.

شایان ذکر است در این نشست پس از بیان نظرات روسای استانی و مراکز خراسان های رضوی، شمالی، جنوبی و سمنان، اعضای هیات رئیسه دانشگاه به بیان دیدگاه ها و راهکارها پرداختند.

 

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر