مراکز و واحدها
همزمان با دهه مبارک فجر برگزاری برنامه ها و مسابقات پرشور در مرکز مشهد
برگزاری مسابقات دارت کارکنان در مرکز مشهد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت دهه مبارک فجر یکدوره مسابقات دارت ویژه کارکنان خانم دانشگاه، پیام نور مرکز مشهد برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات که با استقبال خوب همکاران خانم همراه بود، سرکار خانم ها فاطمه تاجی باقر آباد و فاطمه خزان کلاری مقام اول را کسب کردند.

گفتنی است این برنامه ورزشی به پیشنهاد بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور واحد خواهران و با همکاری اداره فرهنگی و شورای فرهنگی مرکز انجام گردید.

 

 



ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در دهه مبارک فجر

دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز مشهد به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه پیام نور مرکز مشهد و ستاد استانی با حضور در مزار شهدای بهشت رضا مشهد به مقام شامخ شهدا در دهه مبارک فجر ادای احترام نمودند.

در این برنامه فرهنگی دانشجویان ضمن شستشو مزار شهدا با گلاب از مداحی برادر قناد مسئول اداره فرهنگی و فوق برنامه مرکز مشهد بهره مند شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگزاری مراسم زیارت عاشورا

به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر و ایام دهه فاطمیه، مراسم زیارت عاشورا کارکنان دانشگاه در نمازخانه دانشگاه برگزار گردید. در این مراسم مداحان اهل بیت در مدح بانوی دو عالم مدیحه سرایی نمودند. ضمنا همکاران خانم دانشگاه نیز از کلاس ضیافت اندیشه بعد از این مراسم بهره مند شدند.



 

 

 

 

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر