اخبار
آیت الله علم الهدی در دیدار با ریاست دانشگاه: دانشجویان پیام نور،انگیزه بالاتر و ظرفیت بیشتری نسبت به سایر دانشجویان دارند.
ه گزارش روابط عمومی دانشگاه،دکتر زمانی در ابتدای این نشست افزود:دانشگاه پیام نور با برخورداری از 400 هزار دانشجو در 500 مرکز و واحد، بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است که تلاش نموده است تا بحث عدالت محوری در حوزه آموزش را در دورترین نقاط کشور بگستراند.
وی افزود :دانشگاه پیام نور ،امروز به عنوان یک دانشگاه سرآمددر حوزه فرهنگی مطرح است و در حوزه آموزشی نیز بستر الکترونیکی آموزشی و امتحانات هماهنگ کشوری در کنار اساتید توانمند از شاخصه های متمایز دانشگاه پیام نور است.
آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد نیز افزود :در ابتدای تشکیل دانشگاه پیام نور بسیاری از افراد نگران توسعه این دانشگاه بودند که شاید نتواند کیفیت لازم را حفظ نماید اما نه تنها در حوزه کیفیت آموزشی تنزلی  نداشته است که شاهد ارتقا کیفیت و موقعیت این دانشگاه هستیم .وی افزود:شیوه آموزشی دانشگاه خصوصا آموزش الکترونیک میتواند الگوی مناسبی باشد .
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود:اصولا افراد انگیزه دار در دانشگاه پیام نور  را انتخاب میکنند چرا که فردی که در عین گرفتاری و کار برای ادامه تحصیل به این دانشگاه می آید،ظرفیت بالاتری دارد ،که این دو ویژگی در دانشجویان دانشگاه پیام نور بسیار بارز است.
دکتر نژاد علی رئیس دانشگاه پیام نور استان نیز ضمن ارائه گزارش مختصر از وضعیت دانشگاه افزودذ :در مقایسه با دیگر دانشگاهها حداقل چالش فرهنگی را داریم و این امر منتج از دانشجویان فعال فرهنگی و برنامه ریزی مدون فرهنگی است.
وی افزود:با توجه به تاکید مقام معظم رهبری ،تاکید ویژه ای در برگزاری صحیح کرسی های آزاد اندیشی داریم و بصورت ویژه از ابتدای سال جدید سال تحصیلی در کلیه مراکز و واحدهای استان در برنامه های فرهنگی برگزاری کرسی ها را پیگیری خواهیم کرد.
در انتهای این نشست خانم دکتر ضیایی ،رئیس دانشگاه پیام نور مشهد نیز ضمن ارائه گزارشی مختصر افزود:بر اساس آمار،بالغ بر 85 درصد جمعیت دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد را دختران و بانوان خانه دار تشکیل میدهند که بخاطر این شرایط ویژه ،جو پویا و بدون حاشیه فرهنگی را شاهد هستیم.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر