اخبار
با تقدیر استاندار خراسان رضوی انتخاب دانشگاه پیام نور خراسان رضوی به عنوان برترین دانشگاه دارای رشد علمی و فرهنگی

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی، معاونین و روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، دانشجویان و استاتید منتخب استان  از دکتر محمدعلی داوریار رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی به عنوان دانشگاه برتر استان که دارای بیشترین رشد علمی و فرهنگی در سال اخیر بودند  قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: امیدواریم برگزاری نخستین مراسم اعطای جایزه علمی رضوی به نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی، بابی برای ماندگار شدن این سنت حسنه و معرفی نخبگان جامعه به مردم باشد.

علیرضا رشیدیان افزود: عزت و پیشرفت یک ملت به ساختمان ها و خودروهای رنگارنگ نیست بلکه عزت و اقتدار یک ملت به داشتن پایه های علمی مستحکم و پشتوانه های فرهنگی و علمی توانمند است لذا باید قدردان این فرهیختگان بود.

وی اضافه کرد: خراسان رضوی دارای 300 هزار دانشجو و پنج هزار استاد عضو هیات علمی دانشگاه است که همه آنان شایسته قدردانی و تشویق هستند.

مدیرعامل موسسه توسعه علمی و فناوری فرهیختگان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: این موسسه سه سال قبل با ابتکار استاندار با هدف هم افزایی روسای دانشگاه های استان راه اندازی شد و تاکنون از حمایت کامل استانداری برخوردار بوده است.

عباس شیخ الاسلامی افزود: این موسسه براساس تصمیم گیری اعضای شبکه جامع دانشگاهیان خراسان رضوی که همه روسای دانشگاه های استان عضو آن هستند، شکل گرفت و هر ماه با حضور استاندار تشکیل جلسه داده و مسائل علمی استان را رصد می کند.

وی بیان کرد: برگزاری همایش اعطای جایزه علمی رضوی با ابتکار استاندار خراسان رضوی برای نخستین بار همزمان با دهه فجر امسال طراحی و برای سال اول مقرر شد آیین نامه ای تنظیم و براساس اصول و مبانی این آیین نامه، فرهیختگان دانشگاهی اعم از روسا، دانشجویان و اساتید برتر استان معرفی و مورد قدردانی قرار گیرند.

شایان ذکر است در این جشنواره به انتخاب کمیته علمی، از بین 27 دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان خراسان رضوی، دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و حکیم سبزواری به عنوان 2 دانشگاه برتر که دارای بیشترین رشد علمی و  فرهنگی را در سال اخیر داشتند مورد تقدیر استاندار خراسان رضوی قرار گرفتند و تندیس ویژه این همایش به دکتر محمدعلی داوریار رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی اعطا شد.  همچنین از 20 استاد برتر دانشگاهی که جزو یک درصد دانشمندان جهان در دو سال اخیر قرار گرفته اند، همچنین 8 دانشجوی منتخب کشوری و سه دانشگاه برتر ملی (فردوسی مشهد، آزاد اسلامی و علوم پزشکی)  نیز با اهدای تندیس تقدیر شد








 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر