اخبار
به همت مدیریت پژوهش و کارآفرینی استان برگزاری مراسم تقدیر از اعضای هیات علمی  

دکتر داوریار در ابتدای این نشست عنوان کرد:اعتبار دانشگاه به اعضای علمی و اداری است و در حوزه فعالیت های علمی هم،کسب جایگاه  های درخشان حاصل تلاش اعضای علمی است .رئیس دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر از مدیریت پژوهش  و کارآفرینی افزود :به شخصه اعتقاد دارم پژوهش هنگامی به نتیجه میرسد که به صورت کاربردی مخصوصا       فعالیت های کارآفرینانه شود  و از تک تک اعضای محترم هیات علمی خواهشمندم نهایت همکاری را در این راستا با دکتر لعل علیزاده و همکاران ایشان داشته باشند.

عضو شورای پیام نور کشور با اشاره به کسب عنوان دانشگاه برتر پیشرو در حوزه های علمی ،پژوهشی فرهنگی در سطح استان افزود:افتخار کسب عنوان دانشگاه برتر استان حاصل تلاش ها و دستاوردهای اساتید محترم و همراهی کارکنان پرتلاش دانشگاه است.

دکتر لعل علیزاده مدیر پژوهش و کارآفرینی استان نیز افزود:هدف نشست امروز ،تجلیل از دانشگاه پیام نور استان و گرامیداشت اعضای هیات علمی گرانقدر دانشگاه است که به مقام شامخ استاد تمامی رسیده اند ،همچنان دانشیاران جوانی که به تازگی توانسته اند به این جایگاه ارزشمند دست پیدا کنند.

در ادامه این نشست دکتر لع علیزاده به بیان آیین نامه و شیوه نامه انتخاب پژوهشگر برتر استان پرداختند.

دکتر حسنی معاون آموزشی و پژوهشی استان نیز افزود:امروز ملاک برتری یک دانشگاه به تعداد دانشجو ،ملک و زمین نیست ،به نیوی انسانی است که ارتقا یافته اند و مدارج علمی را طی کرده اند .














 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر