اخبار
دکتر کدیور سرپرست دانشگاه پیام نور فریمان با اشاره به میز مشاوره رایگان: اطلاع رسانی پر قدرت ثبت نام بدون آزمون در حوزه نفوذ دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علی اصغر کدیور ریاست دانشگاه پیام نور مرکز فریمان  در دومین جلسه هماهنگی ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نورمرکز فریمان تلاش همکاران در تبلیغات وسیع در فضای مجازی و بیلبرد های شهر فریمان قدردانی نمود.

وی در این خصوص گفت: تبلیغات محیطی، ارسال پیامک به همشهریان از طریق مخابرات و شبکه دولت و هماهنگی با مشاوران تحصیلی مدارس و آموزشگاه های مشاوره و انتخاب رشته، ثبت نام رایگان در محل مراکز مشاوره و مرکز سبب تغییر دیدگاه شهروندان وخانواده ها گردیده است. سرپرست دانشگاه پیام نور فریمان همچنین افزود: نماینده دانشگاه در تمامی کانالهای شهرهای تایباد، تربت جام ،احمد اباد صولت و کاریزنو، شهر سفید سنگ، قلندرآباد، نصر اباد، فرهادگرد، طرق، شهرستان مشهد و طرقبه و شاندیز اطلاع رسانی با تکنیکهای روز انجام داده است .

دکتر کدیور همچنین از رویت تبلیغات مرکز توسط دانشجویان و دوطلبانه غیر ایرانی نیز در 85 کشور وخصوصا کشورهای همسایه از طریق سایت مرکزخبر داد و آمار بازدید کنندگان را 126 هزار نفر اعلام نمودند.

توزیع تراکت و بروشور در شورای اداری نیز از دیگر فعالیتهای ستاد تبلیغات پیام نور مرکز فریمان می باشد که دکتر کدیور ضریب تاثیر آنرا 75 درصد اعلام نمود و از تماسهای تلفنی و پیامکها مشخص است امسال فعالیت گستره بیشتری را شامل شده است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر