اخبار
به میزبانی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی: برگزاری اولین نشست رسمی اعضای دبیرخانه منطقه 9 دانشگاه پیام نور

 اولین نشست رسمی اعضای دبیرخانه منطقه 9 دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این نشست که با حضور دکتر نژادعلی رییس دبیرخانه منطقه 9 و سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی، دکتر مسعودی فر رئیس دانشگاه پیام نور خراسان شمالی، دکتر ثقفی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی و دکتر یوردخانی رئیس دانشگاه پیام نور سمنان برگزار شد، اعضا به بحث و تبادل نظر در خصوص مباحث منطقه پرداختند.

دکتر عزیزاله نژاد علی در حاشیه این نشست افزود: این نشست اولین جلسه رسمی برگزار شده دبیرخانه منطقه 9 پیام نور کشور بود گرچه که در ایام تعطیلات، نشست های غیر رسمی و بازدید های حضوری از یکی از استان ها صورت گرفته بود. سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی افزود: با همفکری اعضا پیشنهادات در حوزه های مختلف علمی، آموزشی و اداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و جهت تصمیم گیری نهایی به سازمان مرکزی و اعضای محترم هیات رئیسه ارسال خواهد شد.
رئیس دبیرخانه منطقه 9 پیام نور کشور افزود: از مهمترین مباحث مورد مذاکره، بحث تفویض اختیار حداکثری در راستای اهداف منطقه ای شدن  به استانها و مراکز و واحدها می باشد که پیشنهاداتی از جمله دسترسی مراکز و واحدها به گزارش 581 در رفع مشکلات دانشجویان ، استرداد شهریه به منطقه و مراکز ،ردیف بودجه مشخص جهت تشویق پرسنل در راستای افزایش درآمد زایی غیر شهریه ای تنظیم شده است که امیدواریم با تایید سازمان مرکزی هرچه زودتر اجرایی گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر