اخبار
معاون اجرایی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی خبر داد: بهره گیری از ظرفیت مامورسرای استان در راستای درامد غیر شهریه ای

دکتر کاظمیان معاون اجرایی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی از اهتمام ویژه در کسب درآمدهای غیر شهریه ای خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر کاظمیان افزود: کسب در آمدهای غیر شهریه ای در دستور کار کلیه مراکز و واحدهای استان قرار گرفته است و انتظار داریم شاهد رشد مناسبی نسبت به سال گذشته باشیم.

وی افزود: بر همین اساس و با تصویب شورای اداری و تایید ریاست استان موارد متعددی در دستور کار قرار گرفته است که یکی از برنامه های عملیاتی شده، بهره گیری از ظرفیت مامورسراهای موجود در ستاد استان می باشد.

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان افزود: بر همین اساس با نگاه به کسب درامد و البته لحاظ تخفیفات ویژه همکاران علمی و اداری کلیه مراکز در ایران و به منظور کاهش هزینه های نگهداری، تعرفه مشخصی برای بهره مندی از این مامورسراها در نظر گرفته شده است که البته در مقایسه با هزینه های اسکان در مشهد بسیار ناچیز است و همکاران علمی،اداری متقاضی جهت مطلع شدن از شرایط و نحوه رزرو این واحدها میتوانند در ساعات اداری با قسمت اداری استان تماس حاصل نمایندوهمچنین شرایط استفاده از این مامورسراها بصورت کتبی نیز به کلیه مراکز و واحدها و سازمان مرکزی اعلام گردیده است.

وی همچنین افزود: فعال تر شدن دوره های اموزش ازاد و برگزاری دوره ها و کارگاه های اموزشی از دیگر برنامه های تدوین شده است که امیدوارم در همین نیمسال شاهد عملیاتی شدن انها باشیم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر