اخبار
در دانشگاه پیام نور قوچان نشست هم اندیشی روسای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی شهرستان با حضور نماینده شهرستان به میزبانی دانشگاه پیام نور قوچان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه:نشست هم اندیشی دکتر شوشتری نماینده شهرستان های قوچان و فاروج و فرماندار شهرستان آقای مهندس رجایی نیا و هیات همراه با روسای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سطح شهرستان در خصوص مشکلات مراکز آموزش عالی در حوزه های آموزشی پژوهشی، عمرانی و فرهنگی در دانشگاه پیام نور مرکز قوچان برگزار گردید.

 در این جلسه ریاست محترم مرکز جناب آقای دکتر فرهاد محمد جعفری ضمن خوشامد گویی و خیر مقدم  به میهمانان ، گزارشی از عملکرد دانشگاه پیام نور ارائه نمودند . در ادامه ایشان فرمودند نگاه دانشگاه به افزایش کیفیت آموزشی و اشاعه فرهنگ علمی و پژوهشی برای شهرستان می باشد. در ادامه از نماینده محترم مجلس شورای اسلامی درخواست تخصیص بودجه جهت پیشبرد اهداف علمی ، عمرانی و پژوهشی دانشگاه نمودند.

 دکتر شوشتری در این جمع  فرمودند که پیگیری های لازم در خصوص مسائل و مشکلات دانشگاههای سطح شهرستان را خواهند نمود و همچنین در ادامه فرمودند کارگروههایی متشکل از اساتید و دانشجویان نخبه و صاحب نظر و مسئولین اجرایی شهرستان تشکیل شده  واز ظرفیت ها و نقطه نظرات ایشان جهت رسیدگی و مرتفع نمودن مشکلات مربوطه استفاده شود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر