اخبار
همزمان با روز خبرنگار و در راستای اطلاع رسانی توانمندی ها و مزایای دانشگاه حضور دکتر نژاد علی در تحریریه روزنامه های خراسان و شهرارا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر «عزیزاله نژاد علی»، رئیس منطقه 9 پیام نور و رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی همزمان با روز خبرنگار در تحریریه روزنامه های خراسان  و شهرارا حضور یافت.

دکتر نژاد علی در دیدار با دکتر سعید احدیان در خصوص «خراسان» گفت: من به شخصه هیچ گاه از خواندن روزنامه خراسان خسته نمی‌شوم و بر هر صفحه آن که دست می‌گذارم پویایی را مشاهده می‌کنم. وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام بدون آزمون و با آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور، در خصوص رویکرد آموزشی این دانشگاه افزود: تمام سعی ما بر این است که در دانشگاه پیام نور استانداردهای آموزشی را رعایت کنیم و علاوه بر آن با توجه به ماهیت دولتی بودن، شهریه‌ای حداقل در نظر گرفته شده است.دکتر نژادعلی افزود: امتیازات دیگری مانند تحصیل در دو رشته به صورت همزمان و انتخاب محل امتحانات پایان ترم را نیز به دانشجویان ارائه می‌کنیم که این مزیت ها در تمامی 500 مرکز و واحد دانشگاهی جهت سهولت تحصیل در کنار کیفیت بالای آموزشی برای علاقمندان به تحصیل در دانشگاه فراهم شده است.

 

همچنین دکتر نژاد علی با حضور در تحریریه روزنامه شهرآرا نیز ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: با توجه به واگذاری بحث آسیب های اجتماعی توسط استاندار محترم به دانشگاه پیام نور، دست همه اندیشمندان خصوصا خبرنگاران محترم را به گرمی می فشاریم و از حضور انها در دانشگاه استقبال می کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی روزچهارشنبه  در بازدید از روزنامه شهرآرا به مناسبت روز خبرنگار، با بیان اینکه آغوش دانشگاه پیام‌نور همواره به روی خبرنگاران باز است، گفت: امیدواریم با کمک اصحاب رسانه بتوانیم گام‌های بلندتری در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی برداریم.

عزیزا... نژادعلی در ادامه خبرنگاران را سفیران فرهنگی جامعه دانست و افزود: با توجه به اینکه دانشگاه و رسانه در یک جبهه هستند، ما در قالب کارگروه دانشگاه‌های استان و دانشگاه پیام‌نور به سهم خود آسیب‌های اجتماعی را به لحاظ علمی مورد بررسی قرار دادیم و برای آن‌ها راهکار ارائه کردیم؛ در این راستا انتظار می‌رود که با کمک خبرنگاران این موارد به حداقل برسد. او همچنین با بیان اینکه در بعضی موارد افراد بنا به دلایلی موفق به شرکت در آزمون نمی‌شوند، افزود: لذا دانشگاه پیام‌نور در راستای رسالت خود که هر فرد در هر مکانی و در هر زمانی باید بتواند درس بخواند، پذیرش‌های بدون آزمون را در نظر گرفته است.

وی افزود: امروز دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی ایران در دورافتاده ترین نقاط هم به خدمت گزاری علمی مشغول است و همه افراد با هر سنی می توانند با بهره مندی از شرایط ویژه این دانشگاه تا تاریخ 24 مردادماه از طریق سایت سنجش برای تحصیل و اینده ای درخشان در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در ادامه از آغاز انتخاب رشته، پذیرش بدون آزمون و همراه با آزمون دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: در قالب این نوع پذیرش ۶٠٠ کد رشته محل و ۶٧ رشته کارشناسی در بخش‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه نیز ارائه شده است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر