مراکز و واحدها
در دانشگاه پیام نور تایباد : برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی

همایش «شیرخوارگان حسینی» در اولین جمعه ماه محرم الحرام و همزمان با سراسر کشور با حضور بیش از ۲۵۰۰ بانوی تشیع و تسنن در شهرستان‌ مرزی تایباد برگزار شد. در این مراسم که روز جمعه، ۲۳ شهریور ماه، همزمان با چهارمین روز از ماه محرم، در سالن همایش خلیج فارس دانشگاه پیام نور تایباد برگزار شد، حجت‌الاسلام علی قابل، از فضلای حوزه علیمه قم و کارشناس امور تربیتی، گفت: حرکات و سکنات والدین ذهن و شخصیت کودک را شکل می‌دهد؛ بنابراین رفتارها باید براساس نظام ارزشی دینی انجام گیرد.

وی با اشاره به این مهم که اهل بیت پیامبر(ص) نظام ارزشی معنوی را برای ما تبیین کرده‌اند، افزود: زندگی خانواده‌ها باید بر اساس ارزش‌های معنوی بنا شود و خوبی ها به‌جای ظواهر دنیوی ترویج پیدا کند که این امر باید از کودکی آموزش داده شود.

این روحانی و مبلغ دینی بیان کرد: مشکلات امروز خانواده‌ها به دلیل عدم شناخت و بکارگیری ارزش‌های دینی در ذهن افراد از دوران کودکی است و در بزرگسالی ادامه پیدا می‌کند.

این مراسم با همکاری ستاد مجمع جهانی علی اصغر(ع) در سالن همایش‌ خلیج فارس دانشگاه پیام نور تایباد برگزار شد و بیش از ۶۰۰ دست لباس مخصوص شیرخواران توسط یکی از بانوان خیاط اهل سنت این شهرستان با هزینه شخصی به این همایش اهدا گردید .

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر